اخبار سیاسی

امضای تفاهم نامه پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و انجمن های علمی

به گزارش خبرنگاران، در این نشست که با حضور دبیران انجمن های مدیریت راهبردی ایران، ترویج علم، آموزش و پرورش تطبیقی ایران و مشاوره ایران و ریاست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش دکتر علی محبی برگزار گردید، متن تفاهم نامه های همکاری مشترک امضا شد.

29 شهریور 1402

واکنش 2 دیپلمات به سالگرد کودتای 28 مرداد ، حمایت از دیکتاتورها از عناصر تکرار شونده سیاست های آمریکا و انگلیس است

سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به کودتای 28 مرداد، حمایت از دیکتاتورها را از عناصر تکرار شونده سیاست های آمریکا و انگلیس دانست.

28 مرداد 1402

هند در جمعیت از چین جلو زد؛ یک میلیارد و 428 میلیون و 600 هزار نفر

براساس برآورد های سازمان ملل جمعیت هند تا انتها ژوئن از جمعیت چین بیشتر خواهد شد.

10 اردیبهشت 1402

دیده بان حریم خصوصی اروپا کارگروه چت جی پی تی ایجاد می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این اولین گام بالقوه مهم به سمت طراحی یک سیاست مشترک برای تنظیم قوانین حفظ حریم خصوصی در حوزه هوش مصنوعی تلقی می گردد.

27 فروردین 1402

وزیر کشور: نمی توانیم بگوییم سال 1401 سال سختی بود

وزیر کشور گفت: طبیعتا دشمنان کوشش می نمایند با ایجاد مسائل حاشیه ای ما را از پرداختن به مسائل اساسی بازدارند. به هیچ وجه نه مسئولین ما و نه ملت عزیز ما نباید به این حاشیه ها توجه نمایند. چنانچه این کار را هم نکردند.

5 فروردین 1402

بیانیه دولت ونزوئلا در واکنش به توافق ایران و عربستان

ایسنا نوشت: دولت ونزوئلا با استقبال از توافق عادی سازی روابط ایران و عربستان ابراز امیدواری کرد که این توافق راهی برای تقویت صلح و امنیت منطقه ای باشد.

21 اسفند 1401

کال آو دیوتی سال بعد یک بسته الحاقی برای مدرن وارفر 2 خواهد بود

برنامه اکتیویژن و بلیزارد (Activision and Blizzard) برای سال 2023 میلادی گسترده تر کردن بازی جنگاوری مدرن 2 (Modern Warfare 2) است. به این شکل که برخلاف هر سال ما سال جاری دیگر شاهد یک بازی تازه از مجموعه ندای وظیفه نخواهیم بود. این روند پس از سال ها تغییر نموده که نشان می دهد...

10 اسفند 1401

وزیر جهاد کشاورزی : گوشت منجمد توزیعی در بازار، ایرانی است

وزیر جهاد کشاورزی با تشریح دلایل گرانی اخیر پیاز در کشور از حل این مسئله اطلاع داد و گفت به زودی بازار این محصول و بازار گوشت قرمز به تعادل خواهد رسید.

23 بهمن 1401

بمب واقعی عربستانی ها؛ رئیس الهلال به ملاقات مسی رفت؟

بعد از انتقال کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی به تیم فوتبال النصر عربستان، حالا مدیران باشگاه الهلال هم برای جذب لیونل مسی ستاره آرژانتینی وارد مراحل نهایی شده اند.

25 دی 1401

وزارت نیرو برای توسعه فیبر نوری به یاری وزارت ارتباطات می آید

دو وزیر ارتباطات و نیرو، امروز صبح با یکدیگر ملاقات و بر همکاری در پروژه توسعه منازل و کسب وکارها تاکید کردند. قرار شده است تا چند روز آینده، مدل همکاری این دو وزارت خانه در توسعه فیبرنوری تعیین گردد.

22 آذر 1401

نسل پنجم پریوس راهی بازار های جهانی خواهد شد

نسل پنجم پریوس با شعار پریوس ماشینی برای همه راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

28 آبان 1401

اخبار جعلی را چگونه تشخیص دهیم؟

در این مطلب به بعضی نکات و راهکارها اشاره می گردد که امکان کشف منابع معتبر را از میان کثیری از منابع گمراه کننده میسر و ممکن می نماید.

25 آبان 1401

ذوب آهن اصفهان پتانسیل استخراج و بهره برداری از معادن کشور را دارد

طالبیان گفت:آستان قدس رضوی به دلیل نزدیکی به معادن خواف و سنگان می تواند همکاری خوبی در حوزه بهره برداری با ذوب آهن داشته باشد.

11 آبان 1401

اوگاندا افزایش نگران کننده موارد بیماری مرگبار ابولا را در مرکز این کشور اعلام می نماید

مقامات اوگاندا از روز آدینه 11 مورد دیگر عفونت ابولا را گزارش نموده اند که افزایشی نگران کننده را در شمار موارد این بیماری خونریزی دهنده مرگبار فقط در اندکی بیش از یک ماه پس از شروع شیوع آن در بخش دورافتاده ای در این کشور آفریقای شرقی نشان می دهد.

3 آبان 1401

5 پرسش مهم درباره متاورس که متا در رویداد امشب باید به آن ها پاسخ بدهد

متا میخواهد امشب رویدادی را تحت عنوان Connect برگزار و در آن از محصولات و فناوری های تازه خود رونمایی کند. اما از آن جایی که مدیرعامل این شرکت یعنی مارک زاکربرگ طی چند وقت اخیر تمرکز زیادی روی متاورس داشته، باید انتظار داشته باشیم به یک سری از پرسش ها و ابهامات...

20 مهر 1401

سراب گرم سرپل ذهاب ثبت ملی شد

قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در نامه هایی جداگانه به استاندار کرمانشاه مراتب ثبت ملی چهار میراث طبیعی این استان را ابلاغ کرد یکی از این پرونده ها ثبت ملی سراب گرم سرپل ذهاب بود.

21 شهریور 1401

ویزای کار در اروپا چیست و چه شرایطی دارد؟

مهاجرت کردن به اروپا برای دسترسی به امکانات رفاهی و فرصت های شغلی مطلوب، بعلاوه رویای همیشگی ما از زندگی در کشورهای پیشرفته اروپایی، این روزها به دغدغه خیلی از مردم و علی الخصوص جوانان تبدیل شده است. سیل جوانان دانشجو یا حتی غیردانشجویی که از ابتدای...

13 مرداد 1401

سند تحول صنایع دستی بر پایه تغییر و تحول و توسعه و فناوری تدوین می گردد

ایرنا/ براساس سخنان قائم مقام وزیر میراث فرهنگی کشور، سند تحول صنایع دستی بر پایه تغییر و تحول و توسعه و فناوری تدوین می گردد.

27 تیر 1401

امثال محمد فاضلی چرا و چگونه حذف می شوند؟

کیومرث اشتریان استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در روزنامه شرق نوشت؛ محمد فاضلی فخر دانشگاه است. قرارداد او تمدید نشده و دیگر اجازه تدریس در دانشگاه را ندارد.

9 تیر 1401

میراث طبیعی در قوانین کشور جایگاهی ندارد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، میراث طبیعی در قوانین کشور جایگاهی ندارد.

31 خرداد 1401
تعداد: (193)