همایشها و نمایشگاه ها

امضای تفاهم نامه پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و انجمن های علمی

به گزارش خبرنگاران، در این نشست که با حضور دبیران انجمن های مدیریت راهبردی ایران، ترویج علم، آموزش و پرورش تطبیقی ایران و مشاوره ایران و ریاست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش دکتر علی محبی برگزار گردید، متن تفاهم نامه های همکاری مشترک امضا شد.

29 شهریور 1402

امیدوارم یک روز به تراکتور برگردم ، خدا را شکر به تیم ملی رسیدم اما کلین شیت ملاک برترین بودن نیست! ، قوانین من درآوردی که ایجاد کردند

محمدرضا اخباری مدعی است قهرمانی برای گل گهر غیرممکن است ولی این تیم کوشش می نماید در انتها فصل سهمیه آسیا را به دست بیاورد.

7 شهریور 1402

مجذوب کننده ترین مرکز گردشگری در قلب اروپا

این کشور به علت داشتن کوهستانی زیبا، مقصدی محبوب برای سفر است. جاذبه های مهم دیگر، مسیرهای پیاده روی بسیار عالی آن است و بعلاوه فعالیت های اسکی و زمستانی متعدد آن نیز گردشگران را به خود جلب می نماید.

27 مهر 1401

نمایشگاه دائمی احتیاج های فناورانه مترو تبریز نقطه اتصال واقعی علم و صنعت است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ایجاد نمایشگاه و میز دائمی احتیاج های فناورانه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز را نقطه اتصال واقعی علم و صنعت دانست.

27 مرداد 1401

سند تحول صنایع دستی بر پایه تغییر و تحول و توسعه و فناوری تدوین می گردد

ایرنا/ براساس سخنان قائم مقام وزیر میراث فرهنگی کشور، سند تحول صنایع دستی بر پایه تغییر و تحول و توسعه و فناوری تدوین می گردد.

27 تیر 1401

4 نقاشی معروف دنیا

یکی از جذابیت های هر سفری رفتن به موزه ها و تماشا آثار هنری آنهاست. حالا تصور کنید در یکی از سفرهایتان روبروی معروف ترین نقاشی های جهان ایستاده اید! نقاشی های که گاهی نمی توان هیچ قیمتی روی آنها گذاشت. با خبرنگاران همراه باشید تا شما را به تماشا چندتا از...

19 خرداد 1401

برگزاری نمایشگاه کتاب سال جاری در مصلی تهران

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه کتاب سال جاری در مصلی تهران اطلاع داد.

16 خرداد 1401

استقبال معاون اول رییس جمهور از پیشنهاد ایجاد امکان گردشگری در 14 جزیره خلیج فارس

معاون اول رئیس از پیشنهاد مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مورد ایجاد شرایط سفر گردشگران به همه جزایر استان هرمزگان استقبال کرد.

6 خرداد 1401

voip چیست ، چرا باید به سمت ویپ کوچ کنیم؟ آشنایی کامل با سیستم تلفنی ویپ

خبرگزاری خبرنگاران-همه کسب و کارها بدون مشتری و رضایت آن به سمت نابودی و ورشکستگی خواهند رفت. پس همه مدیران به فکر پیشرفت و اضافه کردن امکانات بیشتر به مجموعه خود هستند. اما voip چیست و چگونه به پیشرفت یک کسب و کار یاری می نماید؟

26 اردیبهشت 1401

زیباترین جاهای دیدنی اسکاتلند کدامند؟

کشور اسکاتلند با شهرهای تاریخی گلاسکو و ادینبرو و سرگرمی های فضای باز در سواحل دریاچه لوموند و نس، یکی از جاذبه های گردشگری بی نظیر اروپا شناخته می گردد.

21 اردیبهشت 1401

Togg سدان با شتاب 4، 8 ثانیه ای از سوی ترک ها در آمریکا رونمایی شد

Togg سدان به عنوان یک خودرو مفهومی برای نخستین بار در نمایشگاه CES آمریکا رونمایی شد. Gürcan Karakaş مدیر عامل کمپانی Togg پس از اتمام مراسم رونمایی اشک شوق ریخت و هزاران ترک به ساخت چنین خودرویی افتخار کردند.

3 اسفند 1400

به بهانه خداحافظی آگوئرو از دنیای فوتبال؛ گلزنی قهار با آماری فوق العاده

خبرگزاری خبرنگاران- ستاره آرژانتینی بارسلونا امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او قبل از آغاز صحبت هایش نتوانست خودش را کنترل کند و آغاز به گریه کرد.

21 بهمن 1400

نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور در سیستان وبلوچستان برگزار می گردد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور همزمان با سراسر کشور به منظور ترویج فرهنگ اشتغالزایی مهارت آموختگان با سرمایه خرد، 24 تا 26 آذرماه در زاهدان برگزار خواهد شد.

28 دی 1400

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع چوب ایران در تبریز

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات، یراق آلات و مواداولیه صنایع چوب ایران در تبریز برگزار می شود.

21 دی 1400

2 روز تا خاتمه مهلت ارسال آثار به سومین جایزه سال استیکر

تهران (پانا) - مهلت مرحله اول ارسال آثار به سومین جایزه سال استیکر دو روز دیگر، 25 آبان ماه به انتها می رسد.

11 دی 1400

45 کشور متعهد به حفاظت از طبیعت می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، میزبانان کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل موسوم به کاپ 26 (COP26)، امروز شنبه اعلام کردند که 45 کشور متعهد خواهند شد که حفاظت از طبیعت و بازبینی در روش های کشاورزی را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، افزایش دهند.

16 آذر 1400

حضور فعال شرکت ماهان سیرجان در پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن وصنایع معدنی کرمان

شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته کرمان (kimix 2021) حضور فعال دارد.

7 آبان 1400

کاخ سفید: دولت بایدن برای نهایی کردن ملاقات با ماکرون در کوشش است

سخنگوی کاخ سفید اظهار داشت، دولت واشنگتن در حال حاضر در کوشش است تا جزئیات نشست دوجانبه میان روسای جمهوری آمریکا و فرانسه را نهایی کند.

28 مهر 1400

مجمع عمومی فوق العاده سپرده گذاری مرکزی برگزار می گردد

شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام (سپرده) با دستور جلسه اتخاذ تصمیم در مورد افزایش سرمایه برگزار می گردد.

24 مهر 1400

بتلفیلد 2042 یک پلتفرم آنلاین با پشتیبانی چندین ساله خواهد بود

مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز در حاشیه کنفرانس اقتصادی آنالیز شرایط کسب وکار در طی سه ماه گذشته، صحبت های مهمی درباره مجموعه بتلفیلد و شماره های بعدی آن به زبان آورده است. بر اساس گفته های وی، انتشار یک بتلفیلد تازه به صورت دو سال یک بار، منطقی به نظر...

25 مرداد 1400
تعداد: (39)