نمایشگاه دائمی احتیاج های فناورانه مترو تبریز نقطه اتصال واقعی علم و صنعت است

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ایجاد نمایشگاه و میز دائمی احتیاج های فناورانه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز را نقطه اتصال واقعی علم و صنعت دانست.

نمایشگاه دائمی احتیاج های فناورانه مترو تبریز نقطه اتصال واقعی علم و صنعت است

آقای صابر پرنیان در آیین آغاز به کار نمایشگاه دائمی احتیاج های فناورانه سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریزگفت: امروز شاهد اتفاق بسیار مبارکی هستیم که نقطه اتصال علم و صنعت بوده و آغاز یک حرکت تازه در عرصه فناوری و ارتباط با صنعت است.

او از شهر تبریز به عنوان شهر صنعتی نام برده و گفت: توانمندی های قطعه سازی، ماشین سازی، برق و الکترونیک در استان آذربایجان شرقی بر هیچ کس پوشیده نیست؛ اما سالهاست که اتصال علم و صنعت به عنوان حلقه گمشده ای در این استان مطرح است از این رو برگزاری این نمایشگاه می تواند این خلع را برطرف کند.

او خاطر نشان کرد: امروز باید بتوانیم شرکت های فناور دانش بنیان و استارتاپ ها را به بدنه فراوری وصل کنیم و این آغازی برای نهضت بزرگ و عملی سازی ارتباط شرکت های دانش بنیان، فناوران و استارت آپ ها با مجموعه بزرگ سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز است.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز در استان احتیاجمند فراوری با ارزش افزوده بالا هستیم و باید نگاه شرکت های دانش بنیان مبتنی بر صادرات باشد، حجم فراوریات ما به مراتب بیشتر از احتیاج داخل است و برای فراوری ثروت احتیاجمند ورود به بازار های جهانی هستیم و باید در این جهت حرکت کنیم.

وبلاگ ماه موزیک آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نمایشگاه دائمی احتیاج های فناورانه مترو تبریز نقطه اتصال واقعی علم و صنعت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دائمی احتیاج های فناورانه مترو تبریز نقطه اتصال واقعی علم و صنعت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید