مجذوب کننده ترین مرکز گردشگری در قلب اروپا

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، این کشور به علت داشتن کوهستانی زیبا، مقصدی محبوب برای سفر است. جاذبه های مهم دیگر، مسیرهای پیاده روی بسیار عالی آن است و بعلاوه فعالیت های اسکی و زمستانی متعدد آن نیز گردشگران را به خود جلب می نماید.

مجذوب کننده ترین مرکز گردشگری در قلب اروپا

لیختن اشتاین مرکز گردشگری دنیا، یک استان مستقل بین سوئیس و اتریش، یکی از زیباترین کشورهای آلپ در اروپا است. با وبلاگ ماه موزیک همراه باشید تا بدانید چرا این کشور مشهور شده است. لیختن اشتاین به علت داشتن کوهستانی زیبا، مقصدی محبوب برای سفر به شمار می رود. بسیاری از نقاط تماشای و جاذبه های توریستی چشمگیر از جمله موزه ها، گالری ها و قلعه ها را می توانید ببینید و یکی از برترین مکان ها برای بازدید در اروپا را بشناسید.

مرکز لیختن اشتاین

یکی از زیباترین و کوچک ترین مرکز های اروپا، وادوز مرکز لیختن اشتاین است. این مرکز تمام اطلاعات توریستی و امکاناتی را که برای استفاده احتیاج دارید، ارائه می دهد. در واقع، شما باید آن را به یکی از اولین توقف های خود تبدیل کنید. یکی از پربازدیدترین جاذبه های اینجا ساختمان مجلس کشور است که در نزدیکی سواحل رودخانه راین واقع شده است.

قلعه گوتنبرگ

بر فراز روستای بالزر در جنوب لیختن اشتاین، قلعه باشکوه گوتنبرگ قرار گرفته است که قلعه ای فوق العاده زیبا متعلق به قرون وسطی است. این قلعه شامل کلیسای کوچک و باغ گل رز و بسیاری از رویدادهای فرهنگی و جشنواره های سرگرم کننده است که در ماه های گرم برگزار می گردد. در این قلعه کنسرت و تئاتر در فضای باز نیز اجرا می گردد.

این قلعه در تمام طول سال باز است و بازدید رایگان از این مکان، این قلعه شگفت انگیز را به یکی از محبوب ترین تفریحات در لیختن اشتاین تبدیل نموده است.

موزه ملی لیختن اشتاین

موزه ملی عالی لیختن اشتاین در وادوز قرار گرفته است. این جاذبه دولتی در یک مسافرخانه قدیمی قرن پانزدهمی قرار گرفته است که زمانی به وسیله ولفگانگ گوته در سال 1788 بازدید شده بود.

نمایشگاه هایی با تمرکز بر تاریخ به وجود آمدن این کشور، یکی از نکات برجسته لیختن اشتاین مرکز گردشگری دنیا است. حتما بخش سلاح ها و هنرهای مذهبی موزه را نیز آنالیز کنید. برای تماشا جاذبه های بیشتر از گردشگری در دنیا، بی نظیرترین مکان های گردشگری دنیا کدامند؟ را بخوانید.

لذت های آشپزی تریزنبرگ

تریزنبرگ در مکانی زیبا در وسط دره آلپ قرار گرفته که تنها شش کیلومتر از مرکز وادوز فاصله دارد. این دهکده زیبا نه تنها به خاطر منظره ها باشکوه و گویش منحصربه فردش، بلکه به خاطر جشنواره غذای آن که هر سال از اواسط اکتبر تا انتها نوامبر برگزار می گردد، شناخته شده است.

منظره ها زیبا از کلبه های زیبا، هتل ها و مسافرخانه های کوچک روستا نیز کم نیستند که تریزنبرگ را به مکانی عالی برای گشت وگذار در لیختن اشتاین تبدیل می نماید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری گذر از تالاب به دریا، روی پل چوبی کیاشهر را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "مجذوب کننده ترین مرکز گردشگری در قلب اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین مرکز گردشگری در قلب اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید