مقالات گردشگری

امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد.

28 اسفند 1402

امیدوارم یک روز به تراکتور برگردم ، خدا را شکر به تیم ملی رسیدم اما کلین شیت ملاک برترین بودن نیست! ، قوانین من درآوردی که ایجاد کردند

محمدرضا اخباری مدعی است قهرمانی برای گل گهر غیرممکن است ولی این تیم کوشش می نماید در انتها فصل سهمیه آسیا را به دست بیاورد.

7 شهریور 1402

10 ایده مجذوب کننده برای ژست عکاسی در طبیعت

عکاسی طبیعت یکی از مجذوب کننده ترین انواع عکاسی است که می تواند با به تصویر کشیدن زیبایی های خلقت هر انسانی را به وجد بیاورد. ژست عکاسی در طبیعت نیز می تواند یکی بهترین ایده ها برای خلق تصاویر و عکس های زیبا باشد.

22 مرداد 1402

بازدید 280 هزار مسافر نوروزی از جاذبه های دیدنی کردکوی

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، بازدید 280 هزار مسافر نوروزی از جاذبه های دیدنی کردکوی صورت گرفت.

21 فروردین 1402

قلعه شیربیت یکی از جاذبه های دیدنی آذربایجان شرقی به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، قلعه شیربیت یکی از جاذبه های دیدنی آذربایجان شرقی به شمار می رود.

20 اسفند 1401

دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقمند می توانند همیار موزه های کاخ گلستان در نوروز باشند

میراث آریا/ براساس خبر و گزارشهای بدست آمده، دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقمند می توانند همیار موزه های کاخ گلستان در نوروز باشند.

15 اسفند 1401

استانی که 6 ماه از سال توریست دارد

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان گفت: متاسفانه استان مازندران فقط 6 ماه گردشگر دارد و در نیمه دوم سال اقدامی برای جذب گردشگر صورت نگرفته و ارائه خدمات گردشگری متوقف می شود. این خبر در بخش عدم توجه به جاذبه های گردشگری استان مازندران هست.

15 بهمن 1401

بمب واقعی عربستانی ها؛ رئیس الهلال به ملاقات مسی رفت؟

بعد از انتقال کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی به تیم فوتبال النصر عربستان، حالا مدیران باشگاه الهلال هم برای جذب لیونل مسی ستاره آرژانتینی وارد مراحل نهایی شده اند.

25 دی 1401

روحی دوباره در جان عمارت مَلِک بوشهر

عمارت مَلک بوشهر روزگاری به آسمان خراش عصر قجر مشهور بود، این بنا متعلق به یک قرن قبل است و در دوره قاجاریه معماران فرانسوی آن را با مصالح محلی احداث نموده اند.

23 دی 1401

سفر به کره جنوبی ، در کشور امپراتوری ها چگونه گشت و گذار کنیم؟

کره جنوبی یکی از زیباترین کشورهایی است که می توانید در آسیا با آن برخورد کنید. کره از نظر تاریخی و قدمت، یکی از فوق العاده ترین آثار را در اختیار گردشگران تورمسافرتی قرار می دهد، از این گذشته فرهنگ و سننی که همیشه در این سرزمین زنده نگه داشته شده، این...

20 دی 1401

هزینه سفر به جام جهانی 2018 روسیه ، راهنمای سفر به جام جهانی

در این مطلب از هزینه سفر به جام جهانی 2018 روسیه برایتان خواهیم گفت. چهار سال دیگر گذشت و این بار روسیه میزبان بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال 2018 می باشد و از تاریخ 24 خرداد 97 تا 24 تیر 97 در شهر مسکو روسیه برگزار خواهد شد .همان طور که می دانید مسابقات با حضور...

16 دی 1401

سوچی میزبان جام جهانی 2018 روسیه

سوچی، یک شهر ساحلی در سرزمین کراسنودار در غرب کشور روسیه، هم مرز با دریای سیاه و در دامنه های پوشیده از برف رشته کوه های قفقاز قرار گرفته است. این شهر ابتدا بندر الکساندریا نام داشت اما سال 1896 نام آن با الهام گرفتن از واژه محلی سچه به معنای مکان کناره...

18 آذر 1401

تصاویر ، پیرترین طرفداران فوتبال در جام جهانی 2022 قطر

چه برای یک زن 86 ساله تونسی و چه یک مرد 80 ساله آمریکایی، جام جهانی فوتبال آنقدر هیجان انگیز است که تحمل رنج سفر را آسان کند. پیرها سلبریتی این روزها در دوحه هستند.

12 آذر 1401

1992؛ سالی که سرنوشت اکشن های اول شخص را تغییر داد

در دنیای امروزی گیمینگ، سبک اول شخص شوتر (First Person Shooter) یکی از پرطرفدارترین سبک ها است. علت محبوبیت این سبک در حال حاضر نیز عناوینی مثل ندای وظیفه (Call of Duty) یا بتلفیلد (Battlefield) است. با این حال سابقه این سبک به سال ها قبل از عرضه این دو بازی برمی شود.

8 آذر 1401

تکمیل مسیر دسترسی به پایگاه ملی کنزق

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، تکمیل مسیر دسترسی به پایگاه ملی کنزق صورت گرفت.

22 آبان 1401

روش صحیح آبیاری پتوس

گیاه پتوس یکی از محبوب ترین گیاهان مورداستفاده ما در خانه یا محل کار است که هر فرد علاقه مند به گل وگیاه، حتما با آن سروکار داشته است. نحوه آبیاری پتوس تاثیر بسیاری در رشد این گیاه دارد.

18 آبان 1401

اوگاندا افزایش نگران کننده موارد بیماری مرگبار ابولا را در مرکز این کشور اعلام می نماید

مقامات اوگاندا از روز آدینه 11 مورد دیگر عفونت ابولا را گزارش نموده اند که افزایشی نگران کننده را در شمار موارد این بیماری خونریزی دهنده مرگبار فقط در اندکی بیش از یک ماه پس از شروع شیوع آن در بخش دورافتاده ای در این کشور آفریقای شرقی نشان می دهد.

3 آبان 1401

مجذوب کننده ترین مرکز گردشگری در قلب اروپا

این کشور به علت داشتن کوهستانی زیبا، مقصدی محبوب برای سفر است. جاذبه های مهم دیگر، مسیرهای پیاده روی بسیار عالی آن است و بعلاوه فعالیت های اسکی و زمستانی متعدد آن نیز گردشگران را به خود جلب می نماید.

27 مهر 1401

سراب گرم سرپل ذهاب ثبت ملی شد

قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در نامه هایی جداگانه به استاندار کرمانشاه مراتب ثبت ملی چهار میراث طبیعی این استان را ابلاغ کرد یکی از این پرونده ها ثبت ملی سراب گرم سرپل ذهاب بود.

21 شهریور 1401

عکس l غول برقی نیسان به بازار آمد

دیجیاتو نوشت: تقریبا 2 سال قبل بود که نیسان از نسل چهارم روگ برای بازار آمریکا رونمایی کرد. حالا با گذشت مدتی نسبتا طولانی این شرکت ژاپنی تصمیم گرفته نسخه مخصوص بازار اروپا از این کراس اوور پرطرفدار را نیز معرفی کند. شاید بدانید روگ در اروپا و چند بازار...

20 شهریور 1401
تعداد: (171)