10 ایده مجذوب کننده برای ژست عکاسی در طبیعت

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، عکاسی طبیعت یکی از مجذوب کننده ترین انواع عکاسی است که می تواند با به تصویر کشیدن زیبایی های خلقت هر انسانی را به وجد بیاورد. ژست عکاسی در طبیعت نیز می تواند یکی بهترین ایده ها برای خلق تصاویر و عکس های زیبا باشد.

10 ایده مجذوب کننده برای ژست عکاسی در طبیعت

ژست عکاسی در طبیعت برخلاف عکاسی آتلیه ای می تواند بسیار متنوع و مجذوب کننده و راحت باشد. در طبیعت نیاز نیست لباس های رسمی بپوشید! همین که یک کوله بر دوش بیندازید و با راحت ترین لباس تان به دل طبیعت بزنید می توانید کلی عکس مجذوب کننده ثبت کنید.

عکاسی طبیعت چیست؟

یکی از راه های ثبت لحظات خوشی که در طبیعت می گذرانیم، عکاسی در طبیعت است. تغییر در لوکیشن، تنوع آب وهوایی، منظره های زیبا و مجذوب کننده عکاسی در طبیعت را دلپذیر می کند. اما در این حرفه برخلاف عکاسی در استودیو شما همیشه با چالش های مختلفی مانند نور بد، آفتاب زیاد، بادوباران شدید و…نیز روبرو خواهید شد. حال اگر وبلاگ ماه موزیکن بخواهد به جزء منظره های از آدم ها نیز در طبیعت عکاسی نیز به ایده های زیادی نیاز دارید تا عکس های زیبا خلق کنید. ما در ادامه این مطلب چند ایده برای ژست عکاسی در طبیعت به شما خواهیم گفت.

ایده عکاسی در طبیعت

عکاسی در طبیعت با عکس آتلیه ای تفاوت های زیادی دارد. در واقع راستش را بخواهید دوره عکس های آتلیه ای و عکس های خشک و رسمی سر آمده است. عکاسی در طبیعت و عکاسی منظره می توانند جزء مجذوب کننده ترین عکاسی های عمرتان باشند اگر درست و اصولی انجام شوند. در ایده عکاسی در طبیعت شما می توانید در راحت ترین حالت ممکن خود بایستید و تصاویر زیبایی خلق کنید.

ژست عکاسی در طبیعت

با استفاده از انواع ژست های مختلف می توانید عکس های زیباتر و بهتری در طبیعت بیندازید. ایده های زیادی برای عکاسی و ژست عکاسی در طبیعت وجود دارد که در ادامه به معرفی چند مورد آن ها می پردازیم.

درست وسط طبیعت بایستید

یکی از زیباترین ژست هایی که در عکاسی در طبیعت می توانید داشته باشید این است که درست وسط طبیعت بایستید یا بنشینید و اجازه دهید پس زمینه تصویر شما طبیعت بکر و زیبا باشد.

در هنگام راه رفتن عکس بگیرید

در مسیرهای زیبا، کنار ساحل، وسط جاده خلاصه هرجایی که به نظر شما مناسب عکاسی است جوری بایستید که انگار در حال راه رفتن هستید. اضافه کردن یک لبخند زیبا به چهره تان می تواند عکس شما را دلرباتر کند.

میان گل ها بنشینید

یکی از مجذوب کننده ترین ایده های عکاسی در طبیعت ژست نشستن میان گل ها و گیاهان است. این گونه حس پیوندخوردن با طبیعت در عکس شما بیشتر تعیین می شود.

ژست آرامش و تفکر

یکی از انواع ژست عکاسی در طبیعت ژست آرامش و تفکر است. وبلاگ ماه موزیکن می خواهد خیلی اندیشمند به نظر برسید؟ می توانید در عکس خود تمام احساسات قوی و عمیق خود را بروز دهید اگر ژستی متفکرانه و طبیعی داشته باشید. برای این ژست کافی دست ها را زیر چانه بگذارید و به دور دست ها خیره شوید.

در طبیعت بیکار ننشینید

عکس هایتان را هنگان پیاده روی، دوچرخه سواری، پیک نیک و دورهمی بگیرید. اجازه دهید دوربین شادی شما را از بودن در طبیعت ثبت کند.

از سلفی غافل نشوید

دست هایتان را بالا بیاورید که منظره پشت سر شما تعیین شود. لبخند بزنید و به دوربین نگاه کنید. صمیمیت عکس شما دوچندان می شود.

وسعت منظره را به تصویر بکشید

در گوشه کادر بایستید و از دوربین فاصله بگیرید. این گونه وسعت منظره ای که در آن حضور دارید در عکس شما ثبت می شود.

عکس های متنوع خلق کنید

روی سنگ ها، پشت درختان، وسط آب! همه اینها می توانند مکان های خوبی برای عکاسی در طبیعت باشند. عکاسی طبیعت با عکاسی پرتره فرق دارد و نیازی نیست که در آن همیشه خشک و رسمی یا دقیقا جلوی دوربین بایستید.

جزئیات را به تصویر بکشید

نیازی نیست حتما تمام شما در عکس باشد! می توانید یک گل زیبا را در دست بگیرید و با قرار دادن آن جلوی صورتتان علاوه بر خودتان، جزئیات زیبای گل را به تصویر بکشید.

طلوع و غروب خورشید را از دست ندهید

بهترین لحظات ثبت یک عکس زیبا هنگام طلوع و غروب خورشید است. مهم نیست کجا هستید، در جاده، در جنگل یا کنار دریا… از ثبت یک عکس در خودتان هنگام طلوع و غروب خورشید غافل نشوید.

ژست عکاسی در طبیعت دخترانه

برای دخترها با لباس های زیبا و پیراهن های بلند و موهای باز و پریشانشان هزاران ایده و ژست وجود دارد که می تواند به عکس آنها زیبایی بیشتری ببخشد.

  • قرار دادن دوربین کمی بالاتر از چشم
  • قرار دادن دست ها کنار سر
  • قرار دادن دست ها بالای سر
  • پریشان کردن موها در باد
  • چرخیدن با دامن بلند هنگام عکاسی
  • باز کردن چین های پیراهن بلند
  • قرار دادن بدن به شکلی که به دوربین زاویه داشته باشد از جمله ژست های عکاسی دخترانه است.

ژست عکاسی در طبیعت پسرانه

برای مردها با کت وشلوار یا تیشرت و شلوار جین های مجذوب کنندهشان نیز کلی ایده و ژست عکاسی وجود دارد که مجذوب کنندهیت مردانه آن ها را چندبرابر می کند.

  • تکیه دادن به یک جا و قرار دادن دست ها در جیب شلوار
  • نشستن روی صندلی برعکس
  • قرار دادن یک دست زیر چانه
  • راحت نشستن و انداختن دست ها روی پاها و… از جمله ژست های عکاسی پسرانه است.

سخن آخر

به عنوان ایده، می توانید از تنوع ژست های مختلف برای ایجاد تصاویر زیبا و متنوع در طبیعت استفاده کنید. همچنین، به خلاقیت و تخیل خود اجازه پرواز دهید و ترکیب های خلاقانه تری ایجاد کنید. با طبیعت دوست و همراه باشید و به هیچ عنوان خشک و رسمی و دست به سینه در طبیعت عکس نگیرید تا ژست عکاسی در طبیعت شما مجذوب کننده تر شود.

منبع: پیام دلتا

به "10 ایده مجذوب کننده برای ژست عکاسی در طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ایده مجذوب کننده برای ژست عکاسی در طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید