امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد.

امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد

حسین یزدانمهر افزود: در ایام نوروز هر روز برنامه خاصی برای معرفی میراث معنوی نطنز در نظر گرفته شده و ظرفیتهای بخشهای نطنز، بادرود ،خالدآباد و طرق رود در قالب برنامه نوروزگاه به گردشگران معرفی می شود، چرا که تقویت حوزه گردشگری به شکوفایی مالی منطقه منجر می شود.

وی اظهار کرد: در ایام نوروز گردشگری تاریخی و بافت گشت به شکل روزانه در اماکن تاریخی شهرستان برای گردشگران و مسافران نوروزی اجرا می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز گفت: چهار برنامه نوروزگاه در نطنز از 25 اسفند جاری تا هفت فروردین 1403 میزبان مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان خواهد بود.

وی افزود: این نوروزگاه ها در شهر های نطنز، بادرود، طرق رود و خالدآباد برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در عید نوروز و ماه رمضان 2 هزار و 260 تخت استاندارد شامل هتل، اقامتگاه بومگردی، اقامتگاه سنتی، هتل بوتیک و منطقه نمونه گردشگری با ظرفیت آماده اسکان مسافران نوروی است، زائرسراهای نطنز امکان اسکان هزار و 500 نفر را در روز داشته و 15 مدرسه با ظرفیت آماده ارائه خدمت به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز گفت: این شهرستان در مجموع امکان اسکان هشت هزار و 140 نفر را در روز دارد.

منبع: همگردی

به "امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید