بتلفیلد 2042 یک پلتفرم آنلاین با پشتیبانی چندین ساله خواهد بود

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز در حاشیه کنفرانس اقتصادی آنالیز شرایط کسب وکار در طی سه ماه گذشته، صحبت های مهمی درباره مجموعه بتلفیلد و شماره های بعدی آن به زبان آورده است. بر اساس گفته های وی، انتشار یک بتلفیلد تازه به صورت دو سال یک بار، منطقی به نظر می رسد؛ اما در پی تبدیل این مجموعه به یک سرویس آنلاین است که تا چندین سال محتوای باکیفیت دریافت کند و هواداران را سرگرم کند. این اتفاق با انتشار بازی بتلفیلد 2042 رخ خواهد داد و شاهد تغییرات گسترده ای خواهیم بود.

بتلفیلد 2042 یک پلتفرم آنلاین با پشتیبانی چندین ساله خواهد بود

بازی بتلفیلد 2042 که تازه ترین شماره این مجموعه پرطرفدار است، مهرماه سال جاری و پس از گذشت سه سال از انتشار بازی Battlefield V منتشر می گردد. اگر به شماره های پیشین نگاه کنیم، خواهیم دید که فاصله میان آن ها حدود دو سال بوده و برای نمونه، بازی بتلفیلد 3 در سال 2011 منتشر شد و سپس بازی بتلفیلد 4 در سال 2013 از راه رسید؛ این فرایند برای عناوین دیگر هم تکرار شده و الکترونیک آرتز، هیچ گاه در پی انتشار یک بازی سالانه مانند کال آو دیوتی نبوده است. اندرو ویلسون (Andrew Wilson) مدیرعامل الکترونیک آرتز در پاسخ به سؤالات وبلاگ ماه موزیک پیرامون بازی بتلفیلد 2042 گفت:

صحبت های مدیرعامل الکترونیک آرتز، نشان از تغییرات گسترده در مجموعه بتلفیلد دارد و به نظر می رسد که انتشار نسخه های سالانه و پشتیبانی کوتاه، پاسخگو نخواهد بود و باید به بتلفیلد 2042 همچون یک سرویس آنلاین نگاه کنیم که تا چندین سال پشتیبانی خواهد شد. به تازگی شرکت های بازی سازی مختلفی، چنین استراتژی را اتخاذ نموده اند و بازی هایی مانند وارزون را به این شکل و به صورت رایگان منتشر نموده اند. بخشی از صحبت های آقای ویلسون به انتشار محتوای رایگان مربوط است و تعدادی آن را به معنی رایگان شدن نسخه های بعدی مجموعه بتلفیلد دانسته اند و ممکن است یک بخش از بازی بتلفیلد 2042، همچون وارزون به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. این اتفاقی است که در خصوص بازی هیلو اینفینیت هم اتفاق افتاده و می دانیم که بخش چند نفره آن برای همگان رایگان است.

زمان زیادی تا انتشار بازی بتلفیلد 2042 نمانده و قرار است نسخه آزمایشی بازی از فردا تا روز یک شنبه به صورت محدود منتشر گردد. تنها افرادی که یک ایمیل از سوی الکترونیک آرتز دریافت نموده اند، قادر به شرکت در رویداد تست و آنالیز بازی خواهند بود. نظر شما در خصوص تغییرات عظیم مجموعه بتلفیلد چیست؟

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بتلفیلد 2042 یک پلتفرم آنلاین با پشتیبانی چندین ساله خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتلفیلد 2042 یک پلتفرم آنلاین با پشتیبانی چندین ساله خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید