اخبار اقتصادی

آیا مهارت جوشکاری برق یک حرفه پردرآمد است؟

در دنیای امروز، جوشکاری برق به یکی از پرمخاطره ترین و در عین حال پردرآمدترین شغل های صنعتی تبدیل شده است. این شغل، نه تنها از نظر مالی جذابیت دارد بلکه برای صنایع مختلف نیز لازم است. اما چه مراحلی باید طی کرد تا به این رشته متمایز و پرکاربرد وارد شویم؟

26 فروردین 1403

امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد.

28 اسفند 1402

5 تفاوت صدای پیانو دیجیتال و آکوستیک

خبرنگاران ؛ دنیای موسیقی، دنیای وسیع و گسترده ای است که هر فرد بسته به علاقه و توانایی خود می تواند به یکی از حوزه های آن وارد شود. یکی از حوزه های پرطرفدار در دنیای موسیقی، حوزه نوازندگی است که با کمک سازهای مختلف انجام می شود.

27 شهریور 1402

متقاضیان خرید خودرو بخوانند ، سود تاخیر تحویل خودرو چقدر است؟

معاون نظارت بر کالا های سرمایه ای سازمان حمایت گفت: سود جبران تحویل با تاخیر خودرو در قرارداد های فروش فوری 2.5 درصد ماهیانه است.

3 تیر 1402

چرا وجود یک مبل ریلکسی در هر خانه ای اجباریست؟

امروزه کاربرد مبلمان در خانه های امروزی بیش از یک نشیمن است. مبلمان امروزی دارای کارایی های بالا، راحتی بیشتر و استقامت زیاد هستند.

26 اردیبهشت 1402

وزارت جهاد کشاورزی: فروش مرغ بالاتر از 63 هزار تومان تخلف است

مدیرکل بازرسی و نظارت برکالا های اساسی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه نرخ مصوب مرغ در بازار همان 63 هزار تومان است و هیچ تغییری نکرده است گفت: در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، با خاطیان برخورد می گردد.

28 فروردین 1402

دیده بان حریم خصوصی اروپا کارگروه چت جی پی تی ایجاد می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این اولین گام بالقوه مهم به سمت طراحی یک سیاست مشترک برای تنظیم قوانین حفظ حریم خصوصی در حوزه هوش مصنوعی تلقی می گردد.

27 فروردین 1402

وزیر جهاد کشاورزی : گوشت منجمد توزیعی در بازار، ایرانی است

وزیر جهاد کشاورزی با تشریح دلایل گرانی اخیر پیاز در کشور از حل این مسئله اطلاع داد و گفت به زودی بازار این محصول و بازار گوشت قرمز به تعادل خواهد رسید.

23 بهمن 1401

استانی که 6 ماه از سال توریست دارد

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان گفت: متاسفانه استان مازندران فقط 6 ماه گردشگر دارد و در نیمه دوم سال اقدامی برای جذب گردشگر صورت نگرفته و ارائه خدمات گردشگری متوقف می شود. این خبر در بخش عدم توجه به جاذبه های گردشگری استان مازندران هست.

15 بهمن 1401

مقام آمریکایی: دیپلماسی برترین گزینه برای برنامه هسته ای ایران است

یک مقام ارشد آمریکایی گفته دیپلماسی برترین گزینه برای جلوگیری از پیشروی برنامه هسته ای ایران است.

8 بهمن 1401

هزینه سفر به جام جهانی 2018 روسیه ، راهنمای سفر به جام جهانی

در این مطلب از هزینه سفر به جام جهانی 2018 روسیه برایتان خواهیم گفت. چهار سال دیگر گذشت و این بار روسیه میزبان بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال 2018 می باشد و از تاریخ 24 خرداد 97 تا 24 تیر 97 در شهر مسکو روسیه برگزار خواهد شد .همان طور که می دانید مسابقات با حضور...

16 دی 1401

شرایط عجیب در جمع آبی ها

استقلال این روز ها در اوج مسائل مالی است و بعضی از بازیکنان این تیم به این موضوع معترض هستند، حتی مدیرعامل استقلال در تلویزیون اظهار داشت که بازیکنی مثل ارسلان مطهری یک ریال هم دریافت نکرده است با این وجود بعضی بازیکنان هم بالاتر از سقف مجاز تا نیم فصل...

18 آذر 1401

نسل پنجم پریوس راهی بازار های جهانی خواهد شد

نسل پنجم پریوس با شعار پریوس ماشینی برای همه راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

28 آبان 1401

ذوب آهن اصفهان پتانسیل استخراج و بهره برداری از معادن کشور را دارد

طالبیان گفت:آستان قدس رضوی به دلیل نزدیکی به معادن خواف و سنگان می تواند همکاری خوبی در حوزه بهره برداری با ذوب آهن داشته باشد.

11 آبان 1401

کره شمالی بار دیگر موشک بالستیک شلیک کرد

ستاد مشترک نیرو های مسلح کره جنوبی اظهار داشت کره شمالی بار دیگر موشک بالستیک شلیک نموده است.

22 مهر 1401

این بازارهای شناور شادی می فروشند!

آیا تا به حال به بازار های شناور فکر نموده اید؟ یا دوست دارید در حالی که بر روی آب شناور هستید، به خرید مواد غذایی بروید؟ خوب، چند مکان در سراسر دنیا وجود دارد که می توانید با راهنمایی قایق کوچک خود در میان یک بازار بزرگ شناور روی آب، کالاهای روزانه یا...

12 شهریور 1401

سامسونگ دکس چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر شما هم در گوشی سامسونگ تازه خود با قابلیتی به نام دکس برخورد کرده اید اما نمی دانید چیست و چه کاربردی دارد، در این مطلب همراه ما باشید تا به طور مفصل به تشریح آن بپردازیم.

5 شهریور 1401

نمایشگاه دائمی احتیاج های فناورانه مترو تبریز نقطه اتصال واقعی علم و صنعت است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ایجاد نمایشگاه و میز دائمی احتیاج های فناورانه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز را نقطه اتصال واقعی علم و صنعت دانست.

27 مرداد 1401

چطور از ایران به کانادا مهاجرت کنیم؟

کشور کانادا برای کسانی که قصد مهاجرت و زندگی در این کشور را دارند، چندین راه و شیوه مهاجرتی مختلف را ارائه نموده است. ایرانیان نیز می توانند با استفاده از همین راه ها، به کشور کانادا مهاجرت کنند.

21 مرداد 1401

جزیره مارو هرمزگان ، تجربه سفری تکرار نشدنی در دل خلیج همیشه فارس

متاسفانه بسیاری ما هنوز شناخت کافی در مورد جاذبه های طبیعی کشور زیبای خودمان نداریم. هر گوشه از ایران جاذبه ای انتظار ما را می کشد، در حالی که ما آن را در کشور های خارجی جستجو می کنیم. شاید بیشتر ما تنها جزیره ای که برای تفریح در ایران می شناسیم، جزیره...

15 مرداد 1401
تعداد: (251)