طراحی گرافیکی و چاپ

سامسونگ دکس چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر شما هم در گوشی سامسونگ تازه خود با قابلیتی به نام دکس برخورد کرده اید اما نمی دانید چیست و چه کاربردی دارد، در این مطلب همراه ما باشید تا به طور مفصل به تشریح آن بپردازیم.

5 شهریور 1401

اپل یک ایستر اگ واقعیت افزوده در دعوت نامه رویداد آیفون 14 پنهان کرده است

اپل قصد دارد در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) از گوشی های سری آیفون 14 رونمایی کند. اپل اما مثل همیشه یک ایستر اگ واقعیت افزوده هم درون دعوت نامه ارسال شده به کاربران آیفون و آیپد پنهان کرده که می توانید در زیر آن را مشاهده کنید.

4 شهریور 1401

ویزای کار در اروپا چیست و چه شرایطی دارد؟

مهاجرت کردن به اروپا برای دسترسی به امکانات رفاهی و فرصت های شغلی مطلوب، بعلاوه رویای همیشگی ما از زندگی در کشورهای پیشرفته اروپایی، این روزها به دغدغه خیلی از مردم و علی الخصوص جوانان تبدیل شده است. سیل جوانان دانشجو یا حتی غیردانشجویی که از ابتدای...

13 مرداد 1401

کتاب راستگویی در سیره معصومان(ع) و مواجهه آنان با پدیده دروغ منتشر شد

کتاب راستگویی در سیره معصومان(ع) و مواجهه آنان با پدیده دروغ به قلم مصطفی صادقی کاشانی به چاپ رسید.

14 خرداد 1401

هواپیمایی سپهران امروز اولین پرواز خود را انجام داد

نخستین پرواز برنامه اى هواپیمایى تازه تأسیس سپهران امروز ساعت 9 از شیراز به مشهد مقدس انجام شد.

19 اردیبهشت 1401

قلب تاریخی تهران با حضور دوباره کتاب عطرآگین شد

خبرگزاری خبرنگاران- با آماده سازی، بازپیرایی و بازتجهیز آشیانه های کتاب در محوطه تاریخی باغ ملی هم زمان هفته کتاب و کتاب خوانی در سال 1400، دوستداران کتاب و کتاب خوانی می توانند در محوطه تاریخ باغ ملی تهران دمی با کتاب همنشین باشند.

12 اسفند 1400

Togg سدان با شتاب 4، 8 ثانیه ای از سوی ترک ها در آمریکا رونمایی شد

Togg سدان به عنوان یک خودرو مفهومی برای نخستین بار در نمایشگاه CES آمریکا رونمایی شد. Gürcan Karakaş مدیر عامل کمپانی Togg پس از اتمام مراسم رونمایی اشک شوق ریخت و هزاران ترک به ساخت چنین خودرویی افتخار کردند.

3 اسفند 1400

چطور از کبد چرب در امان باشیم؟

خبرنگاران : کبد چرب رایج ترین بیماری مزمن مربوط به کبد در جهان است.

24 بهمن 1400

جنجال دوست پلنگی خانم بازیگر !

خبرنگاران: شیوا طاهری استوری جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

19 بهمن 1400

انجام 31 طرح پژوهشی در حوزه زبان شناسی، کتیبه ها و متون، انتشار 6 کتاب و طرح ملی اطلس کتیبه های ایران

به گزارش خبرنگاران، مژگان اسماعیلی رییس پژوهشکده زبان شناسی،کتیبه ها و متون که در نشست گرامیداشت هفته پژوهش سخن می گفت: در تشریح فعالیت های اجرا شده در این مرکز به انجام 31 طرح پژوهشی،چاپ 19 مقاله علمی پژوهشی،Isc و S cous و انتشار 6 کتاب اشاره کرد.

9 بهمن 1400

با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک از برترین های مسابقه توریسم ورزشی تقدیر شد

مراسم اهدای جوایز مسابقه گردشگری ورزشی، کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک امروز (سه شنبه 27 مهر) در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار شد.

18 آبان 1400

آنالیز ژن بافت چربی شکمی زنان باردار مبتلا به سندرم تخمدان پرکیست

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز پژوهش های اندکی در مورد بافت چربی زنان باردار مبتلا به سندرم تخمدان پرکیست انجام گرفته است. اما محققان کشور با انجام پروژه ای که در زمینه بیان ژن های مرتبط با استروئیدوژنزیس در چربی زیر جلدی ناحیه شکمی زنان باردار مبتلا...

16 مهر 1400

نگاهی به ون وانا و مشخصات فنی این خودرو

خبرنگاران | سرویس خودرو - ون وانا در عمل یک خودروی چینی محسوب می شود که از چندی قبل بر طبق یک قرارداد دو جانبه امکان مونتاژ آن در اختیار شرکت ایران خودرو دیزل قرار داده شده است. در واقع نام اصلی این خودرو، که قادر است در حالت کلی چهارده سرنشین را در دل خود...

11 خرداد 1400

طرح موزائیکی باشگاه پرسپولیس برای تولد 53 سالگی سرخپوشان

باشگاه پرسپولیس روی سکوهای استادیوم آزادی و برای بازی مقابل نساجی طرح موزاییکی جالبی را در پنجاه و سومین سالروز تولد خود کار نموده است.

6 اردیبهشت 1400

خبرنگاران سفیر ایران: دمکراسی را به عنوان حکومت مردم سالاری تعریف می کنیم

بلگراد- خبرنگاران- سفیر جمهوری اسلامی ایران در صربستان گفت: دمکراسی از نظر ما حاکمیت مردم است اما به گونه ای که نه تنها ارزش های اسلام را به خطر نیاندازد، بلکه بر آنها نیز تاکید کند. بنابر این، ما دمکراسی را به عنوان حکومت مردم سالاری تعریف می کنیم. ...

21 اسفند 1399

نقی زاده: پژوهش متصل به کاربرد بستر اقدامات فناورانه است ، سهم 4.5 درصدی ایران در مرجع مقالات پراستناد جهان

مشاور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از سهم 4.5 درصدی ایران در مرجع مقالات پراستناد جهان اطلاع داد و گفت: پژوهش متصل به کاربرد پیش زمینه اقدامات عمیق فناورانه است.

7 اسفند 1399

پیش بینی میزان خطر کرونا با یک آزمایش خون

پژوهشگران آمریکایی در آنالیز جدید خود نشان داده اند که شاید یک آزمایش خون ساده بتواند به پیش بینی سریع خطرات ناشی از کووید-19 یاری کند.

28 بهمن 1399

معرفی خودروی جذاب و چشم نواز بنتلی رندییر 8

به عنوان بخشی از ویژگی های ظاهری این خودرو که رندییر 8 نام دارد، می توان به قطعات فیبر کربن، لبه های جانبی، اسپویلر درب صندوق عقب و دیفیوزر عقب اشاره کرد.

7 بهمن 1399

علائم، علل و درمان کم توجهی - بیش فعالی (ADHD) بزرگسالان اختلال کم توجهی - بیش فعالی یا ADHD چیست؟

اختلال کم توجهی / بیش فعالی بزرگسالان (ADHD) شرایط ذهنی است که در آن حفظ توجه بسیار مشکل بوده و رفتارهای بیش فعالی و تکانشی از فرد سر می زند

8 آذر 1399

امیدهای تازه برای درمان دیابت با تحقیق در سلولهای انسولین ساز

به گزارش خبرنگاران، دیابت دو نوع اصلی دارد، نوع یک به علت تخریب سلول های ترشح کننده انسولین (سلول های بتا) و در نتیجه کمبود این هورمون ایجاد می گردد و علت نوع دو از بین رفتن حساسیت سلول های پاسخ دهنده به انسولین (مانند سلول های عضلانی که جذب کننده گلوکز...

26 آبان 1399
تعداد: (28)