طراحی لوگو

سامسونگ دکس چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر شما هم در گوشی سامسونگ تازه خود با قابلیتی به نام دکس برخورد کرده اید اما نمی دانید چیست و چه کاربردی دارد، در این مطلب همراه ما باشید تا به طور مفصل به تشریح آن بپردازیم.

5 شهریور 1401

اپل یک ایستر اگ واقعیت افزوده در دعوت نامه رویداد آیفون 14 پنهان کرده است

اپل قصد دارد در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) از گوشی های سری آیفون 14 رونمایی کند. اپل اما مثل همیشه یک ایستر اگ واقعیت افزوده هم درون دعوت نامه ارسال شده به کاربران آیفون و آیپد پنهان کرده که می توانید در زیر آن را مشاهده کنید.

4 شهریور 1401

هواپیمایی سپهران امروز اولین پرواز خود را انجام داد

نخستین پرواز برنامه اى هواپیمایى تازه تأسیس سپهران امروز ساعت 9 از شیراز به مشهد مقدس انجام شد.

19 اردیبهشت 1401

Togg سدان با شتاب 4، 8 ثانیه ای از سوی ترک ها در آمریکا رونمایی شد

Togg سدان به عنوان یک خودرو مفهومی برای نخستین بار در نمایشگاه CES آمریکا رونمایی شد. Gürcan Karakaş مدیر عامل کمپانی Togg پس از اتمام مراسم رونمایی اشک شوق ریخت و هزاران ترک به ساخت چنین خودرویی افتخار کردند.

3 اسفند 1400

نگاهی به ون وانا و مشخصات فنی این خودرو

خبرنگاران | سرویس خودرو - ون وانا در عمل یک خودروی چینی محسوب می شود که از چندی قبل بر طبق یک قرارداد دو جانبه امکان مونتاژ آن در اختیار شرکت ایران خودرو دیزل قرار داده شده است. در واقع نام اصلی این خودرو، که قادر است در حالت کلی چهارده سرنشین را در دل خود...

11 خرداد 1400

طرح موزائیکی باشگاه پرسپولیس برای تولد 53 سالگی سرخپوشان

باشگاه پرسپولیس روی سکوهای استادیوم آزادی و برای بازی مقابل نساجی طرح موزاییکی جالبی را در پنجاه و سومین سالروز تولد خود کار نموده است.

6 اردیبهشت 1400