مجمع عمومی فوق العاده سپرده گذاری مرکزی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام (سپرده) با دستور جلسه اتخاذ تصمیم در مورد افزایش سرمایه برگزار می گردد.

مجمع عمومی فوق العاده سپرده گذاری مرکزی برگزار می گردد

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ ماه موزیک، مجمع شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در ساعت 15 روز شنبه 24 مهر ماه امسال در محل سالن همایش شرکت واقع در تهران - بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- پلاک 13 - طبقه هشتم برگزار می گردد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، در اجرای الزامات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ابلاغ شده به وسیله سازمان بورس و اوراق بهادار، امکان حضور فیزیکی صرفا جهت حداکثر 15 نفر مقدور است.

بعلاوه با توجه به ضرورت حضور ارکان مجمع در جلسه، سهامداران می توانند برای مشاهده آنلاین جلسه مجمع به وسیله سایت شرکت به نشانی www.csdiran.ir اقدام نمایند.

افزون بر این، قرائت و استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ350 میلیارد تومان به مبلغ یک هزار و 50 میلیارد ریال (معادل 200 درصد) از محل سود انباشته (مبلغ 523 میلیارد تومان) و سایر اندوخته ها (مبلغ 176 میلیارد تومان) به منظور اصلاح ساختار اقتصادی، اتخاذ تصمیم در مورد افزایش سرمایه و اصلاح موادی از اساسنامه مربوط به سرمایه دستور جلسه این مجمع اعلام شده است.

گفتنی است براساس تبصره 2 ماده 25 اساسنامه شرکت هیچ شخصی نمی تواند در مجامع عمومی اصالتاً یا وکالتاً با دارا بودن حق رأی بیش از 5 درصد کل سهام شرکت حضور یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مجمع عمومی فوق العاده سپرده گذاری مرکزی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی فوق العاده سپرده گذاری مرکزی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید