سریال و پخش خانگی

1992؛ سالی که سرنوشت اکشن های اول شخص را تغییر داد

در دنیای امروزی گیمینگ، سبک اول شخص شوتر (First Person Shooter) یکی از پرطرفدارترین سبک ها است. علت محبوبیت این سبک در حال حاضر نیز عناوینی مثل ندای وظیفه (Call of Duty) یا بتلفیلد (Battlefield) است. با این حال سابقه این سبک به سال ها قبل از عرضه این دو بازی برمی شود.

8 آذر 1401

گویندگی انیمیشن احتیاج به انرژی بیش تری دارد

یک گوینده رادیو گفت: برای گویندگی انیمیشن ها باید فراتر از حال معمولی مان صحبت کنیم. چراکه این نوع صداسازی به روح فانتزی احتیاج دارد.

6 آبان 1401

شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولدش مکالمه و اینترنت هدیه می دهد

به گزارش بازرگانیخبرنگاران، این اپراتور به عنوان بزرگ ترین اپراتور نسل نو تلفن همراه کشور و تنها Full MVNO حقیقی با هسته شبکه مستقل، 11 شهریور ماه 1401 پنج ساله می گردد و به همین مناسبت به رسم هر سال به پاس همراهی مشترکین خود برای آنها هدایای ویژه ای در نظر گرفته...

10 شهریور 1401

بازیگر بچه مهندس میهمان شبکه پنج می گردد

تهران(پانا) - مریم خدا رحمی بازیگر سریال تازه وارد امشب مهمان برنامه تلویزیونی شب فیروزه ای است.

7 شهریور 1401

کدام یک از گوشی های اپل برای شما مناسب است؟

گوشی های اپل علاقه مندان فراوانی در سراسر دنیا دارد و اکثرا کاربران دوست دارند به یکی از مدل های این گوشی دست پیدا کنند.

2 تیر 1401

هر آنچه از انیمیشن من نفرت انگیز 4 می دانیم

یونیورسال پیکچرز تایید نموده که فرنچایز من نفرت انگیز قرار است دنباله دیگری تحت عنوان من نفرت انگیز 4 داشته باشد و همین امر باعث ایجاد سوالات زیادی در فکر مخاطبان و هواداران این فرنچایز شده است.

6 خرداد 1401

فیلم اقدام دور از شان فاطمه گودرزی در این سن و سال ! ، فقط بخاطر پول !

خبرنگاران:فاطمه گودرزی بازیگر سن دار اما قرتی ایرانی است که در واقعیت برخلاف نقش هایش است و اینبار با لوس بازی در مزون خبر ساز شد.

11 بهمن 1400

هندسه پیچیده قهرمان اصغر فرهادی

از هفته گذشته هفتادوچهارمین دوره فستیوال فیلم کن که ویترین فیلم های مهم اروپایی و جهان به تعداد می رود با یک سال تاخیر و با تمهیدات ویژه کرونایی در شهر ساحلی کن در جنوب شرقی فرانسه آغار به کار کرده؛ جشنواره ای که هر ساله میزبان بزرگ ترین ستارگان و سینماگران...

1 مرداد 1400

رکورد 99درصدی رضایت مندی تماشاگران از زخم کاری

تهران (پانا) - قسمت سوم سریال زخم کاری، به کارگردانی محمد حسین مهدویان با استقبال مخاطبان این سریال روبه رو شد و به مقدار رضایت چشمگیری دست پیدا کرد.

27 تیر 1400

نویسنده سریال بچه مهندس: مردم دوست داشتند جواد جوادی را سر سفره عقد ببینند

نویسنده بچه مهندس با بیان اینکه داستان را در حقیقت در فصل قبل سریال تمام نموده بود، در عین حال می گوید، در فصل جدید سعی نموده به دغدغه جوانان بپردازد و تا جایی که محدودیت ها اجازه داده، حرفش را زده است.

2 خرداد 1400

تحویلیان: خرده فرهنگ ها مغفول مانده اند، همه افراد کشور باید خودشان را در تلویزیون ببینند خبرنگاران

تهیه کننده سریال نوروز رنگی گفت: ملی بودن فقط تهرانی بودن نیست و همه افراد کشور باید خودشان را در تلویزیون و برنامه هایش حس کنند و ببینند، اینطوری رسانه ما رسانه ملی می شود.

26 فروردین 1400

بازیگر نون خ: چرا واکسن ایرانی کرونا را نزنم؟!

بازیگر سریال نون.خ گفت: چرا واکسن ایرانی کرونا را نزنم؟ این کار حمایت از تولید ملی است، ما ایرانی هستیم و باید از آن حمایت کنیم، اما حواسمان باشد تولید ملی فقط واکسن نیست و ما باید در تمامی مباحث همچون پوشاک و غیره هم حامی تولید ملی باشیم.

6 اسفند 1399

پخش سرزده شبکه یک سیما از امشب

تهیه کننده و کارگردان سریال سرزده گفت: ما تنها با یک روز تاخیر پخش مان را آغاز می کنیم و این موضوع هم به دلیل شلوغی جدول پخش شبکه بود و ربطی به مسائل فنی ندارد.

27 مهر 1399

کامران تفتی و اظهاراتش درباره کرونا

کامران تفتی درباره سال جدید که در سایه کرونا سپری شد، می گوید: نمی توانم بگویم سال 99 تا به حال خوب بوده است. خدا را شکر بابت نعمت سلامتی. چقدر غمگینم هموطنانم را از دست داده ام و این مریضی دارد به ما ثابت می نماید خدا تنبیهمان نموده است. سعی می کنم این موضوع...

12 خرداد 1399