شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولدش مکالمه و اینترنت هدیه می دهد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، به گزارش بازرگانیخبرنگاران، این اپراتور به عنوان بزرگ ترین اپراتور نسل نو تلفن همراه کشور و تنها Full MVNO حقیقی با هسته شبکه مستقل، 11 شهریور ماه 1401 پنج ساله می گردد و به همین مناسبت به رسم هر سال به پاس همراهی مشترکین خود برای آنها هدایای ویژه ای در نظر گرفته است.

شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولدش مکالمه و اینترنت هدیه می دهد

بر اساس این گزارش، به تمامی مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل، 60 دقیقه مکالمه و یا یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه داده خواهد شد.

در این پنج سال، شاتل موبایل همیشه کوشیده تا با ارائه خدمات باکیفیت و متنوع ارتباطی شامل مکالمه، پیامک و اینترنت 4G/LTE و پیاده سازی ایده ها و فناوری های تازه و خلاقانه، علاوه بر ایجاد تحول در صنعت ارتباطات کشور، لذت ارتباط آسان و باکیفیت را برای مشترکین خود فراهم کند.

عرضه سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با قابلیت اتصال به هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، پیاده سازی قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان، قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک سرویس محبوب فیلم و سریال نماوا و عرضه متنوع ترین و ارزان ترین بسته های اینترنت همراه و ترکیبی، از ویژگی های متمایزی است که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم نموده و می کوشد همیشه با بهبود کیفیت خدمات خود برای آنها ارزش آفرین باشد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم کارت با پیش شماره 0998 و کد یک، می توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند یا به وسیله شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولدش مکالمه و اینترنت هدیه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولدش مکالمه و اینترنت هدیه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید