گزینه های توخالی

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، در حالی که با تعویق یک ساله المپیک فدراسیون والیبال تصمیم گرفت به کار با کولاکوویچ پایان دهد و به فکر یک سرمربی جدید برای مسابقات المپیک باشد، یک بار دیگر مثل گذشته بازار اعلام گزینه ها داغ شده است.

گزینه های توخالی

ایران ورزشی - در حالی که با تعویق یک ساله المپیک فدراسیون تصمیم گرفت به کار با کولاکوویچ انتها دهد و به فکر یک سرمربی جدید برای مسابقات المپیک باشد، یک بار دیگر مثل گذشته بازار اعلام گزینه ها داغ شده. گزینه هایی که تجربه ادوار گذشته نشان داده بخش اعظم شان برای بازار گرمی مطرح شده و بعضی حتی به مرحله ارسال درخواست مذاکره هم نمی رسد.

نام هایی که بعضی از آنها ثابت بوده و در ادوار مختلف به تناوب گزینه راهنمایی تیم ایران شدند و همواره پاسخ شان به شرایط ایران منفی بوده و بعضی هم از طرف فدراسیون و عوامل ذینفع مورد پذیرش نیستند.

این بار هم پس از اینکه جدایی کولاکوویچ قطعی شد و رسانه ها پس از کرونا و ماجرای قرنطینه تا حدودی فعال شدند، نام هایی را مطرح کردند که خودشان هم می دانند هیچ وقت به ایران نخواهند آمد و بعضی با تیم های خوب باشگاهی قرارداد دارند و شرایط شان به نحوی نیست که جدایی تصمیمی منطقی برایشان باشد.

حالا باید دید پس از چند هفته ای که با این نام ها بازی خواهد شد و یکی یکی کنار خواهند رفت، گزینه اصلی و نزدیک تر به نیمکت ایران چه کسی یا کسانی خواهند بود. گزینه ای که با توجه به شرایط عجیب و ناخوشایند پیش رو، حتی بعید نیست که پس از یک دهه یک بار دیگر ایرانی گردد و پس از زنده یاد حسین معدنی، یک مربی وطنی دیگر روی نیمکت تیم ملی والیبال بنشیند.

منبع: ایران ورزشی

به "گزینه های توخالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های توخالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید