والیبال

مراسم بدرقه ورزشکاران ناشنوا با حضور معاون رییس جمهور برگزار می گردد

براساس اعلام ستاد اجرایی بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان مراسم بدرقه کاروان اعزامی به برزیل با حضورمحمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار می گردد.

26 خرداد 1401

شهرداری ارومیه آخرین پیروز هفته سوم لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی دیدارهای هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه پیروز شد با نتیجه سه بر یک از سد تیم هورسان رامسر عبور کند.

4 آذر 1400

بانویی که در سرزمین آفتاب تابان خوش درخشید

خبرنگاران؛ گروه استان ها - کوثر کریمی: هدف و پشتکار که داشته باشی، فرقی ندارد چه کسی هستی، کوچک یا عظیم، سالم یا معلول؛ حتماً پیروز می شوی حتی اگر در سختی زندگی کنی و امکانات لازم را برای امرارمعاش نداشته باشی.

18 شهریور 1400

هیئت والیبال گلستان برتر کشور شد

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران هیئت والیبال استان گلستان را به عنوان هیئت برتر والیبال معرفی کرد.

23 شهریور 1399

پرونده لیگ والیبال نشسته 98 با معرفی قهرمان بسته شد

پرونده مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان، با توجه به اهمیت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با معرفی تیم های برتر بسته شد.

24 مرداد 1399

گزینه های توخالی

در حالی که با تعویق یک ساله المپیک فدراسیون والیبال تصمیم گرفت به کار با کولاکوویچ پایان دهد و به فکر یک سرمربی جدید برای مسابقات المپیک باشد، یک بار دیگر مثل گذشته بازار اعلام گزینه ها داغ شده است.

7 خرداد 1399

آخرین شرایط مصدومیت سعید معروف بخاطر تجمع هواداران مقابل هتل

امیر خوشخبر در گفت و گو با ایسنا، در مورد آخرین شرایط مصدومیت سعید معروف و دیگر بازیکنان تیم ملی مانند مرتضی شریفی گفت: متاسفانه دیشب اتفاق تلخی بود که رخ داد و تا آخرین لحظه که سعید را تا ورود به اتاقش دیدم لنگ می زد و شرایط خیلی خوبی نداشت. امیدوارم مصدومیتی...

12 دی 1398