گزارش 100 روزه زارع پور از آمار شکایت مردم از خدمات ارتباطی

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام گفت: از آغاز مسئولیتم در وزارت ارتباطات، یکی از راه های ارتباطی مستقیم با عموم مردم، استفاده از پیامک بود که در 100 روز گذشته، قریب به 10 هزار نفر از هموطنان به وسیله شماره تلفن اعلام شده (09122996321) نظرات، مسائل و دغدغه های خود را با من در میان گذاشتند.

گزارش 100 روزه زارع پور از آمار شکایت مردم از خدمات ارتباطی

وی گفت: موارد مرتبط با وزارت ارتباطات را برای پیگیری به بخش های ذیربط ارجاع دادم و به همکاران تاکید کردم که نتیجه اقدامات اجرا شده را به اطلاع ارسال کنندگان پیغام برسانند.

وزیر ارتباطات گفت: شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، مسائل کارکنان شرکت ملی پست و شرکت مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در بعضی روستاها بیشترین تعداد پیغام ها را به خود اختصاص داده است.

زارع پور اضافه کرد: به امید روزی که همه پیغام های وارده فقط گپ و گفت و احوالپرسی باشد و هیچ مسئله ای در کشور وجود نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گزارش 100 روزه زارع پور از آمار شکایت مردم از خدمات ارتباطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش 100 روزه زارع پور از آمار شکایت مردم از خدمات ارتباطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید