ورود سامانه بارشی تازه؛ بارش برف و باران در 6 استان کشور از امروز

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، خبرگزاری خبرنگاران-رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی تازه از غرب کشور و بارش برف و باران در شش استان طی امروز(20دی ماه) خبرداد.

ورود سامانه بارشی تازه؛ بارش برف و باران در 6 استان کشور از امروز

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماه موزیک،صادق ضیاییان گفت : بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی، امروز(20دی ماه) به تدریج سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور و در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام سبب بارش برف و باران رعد و برق و وزش باد شدید موقت می گردد.

وی اضافه نمود:سه شنبه(21دی ماه) این شرایط در استان های خوزستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، کردستان جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استانهای زنجان، قزوین، البرز و تهران پیش بینی می گردد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد:چهارشنبه(22دی ماه) در شمال غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی تازه گفت:پنجشنبه (23دی ماه) سامانه بارشی تازه از شمال غرب وارد کشور می گردد و شمال غرب، غرب، ارتفاعات جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر و دامنه ها و ارتفاعات البرز مرکزی و بعضی منطقه ها مرکزی کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

به گفته ضیاییان آدینه (24دی ماه) سامانه بارشی ضمن تقویت با حرکت شرق سوی خود به جنوب غرب، جنوب و شرق سواحل دریای خزر نیز کشیده خواهد شد و طی دو روز آینده در استان های ساحلی خزر و اردبیل افزایش دما رخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (21دی ماه) نیمه ابری و به تدریج کاهش ابر، غبارآلود و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای4 و حداکثر دمای13 درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (22دی ماه) صاف تا قسمتی ابری و همراه با وزش باد در شب و غبارمحلی با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیاییان درپایان اظهار کرد: طی امروز و فردا (20و21دی ماه) بندرعباس و اهواز با دمای 22 درجه سانتیگراد گرم ترین و ارومیه با دمای 6و7درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ورود سامانه بارشی تازه؛ بارش برف و باران در 6 استان کشور از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی تازه؛ بارش برف و باران در 6 استان کشور از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید