امروز؛ رگبار و رعد و برق در 8 استان ، باران پراکنده در تهران ، این منطقه ها گرد و خاکی می شوند

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، سازمان هواشناسی از ابرناکی، رگبار پراکنده، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

امروز؛ رگبار و رعد و برق در 8 استان ، باران پراکنده در تهران ، این منطقه ها گرد و خاکی می شوند

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، سازمان هواشناسی اظهار داشت که امروز در برخی مناظق آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، غرب گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در مازندران، تهران، البرز و سمنان، به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

شنبه تا دوشنبه در برخی نقاط واقع در شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

لازم به ذکر است که طی 4 روز آینده در برخی منطقه ها واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب شرق فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

سه شنبه در بیشتر منطقه ها کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.

طی 5 روز آینده در شمال شرق ، شرق (به ویژه در منطقه زابل )، بخش هایی از مرکز، جنوب شرق و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید و در منطقه ها مستعد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

بعلاوه امروز و فردا در جنوب غرب و نوار مرزی غرب کشور در برخی ساعات سرعت وزش باد افزایش می یابد که خیزش گرد و خاک در برخی از این منطقه ها دور از انتظار نیست.

طی 3 روز آینده دریای عمان به ویژه منطقه ها شرقی آن مواج و متلاطم خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "امروز؛ رگبار و رعد و برق در 8 استان ، باران پراکنده در تهران ، این منطقه ها گرد و خاکی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ رگبار و رعد و برق در 8 استان ، باران پراکنده در تهران ، این منطقه ها گرد و خاکی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید