وان پلاس نورد بادز با قابلیت های خوب و قیمت مناسب رونمایی شد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، وان پلاس به تازگی از اولین ایربادز بی سیم خود در رده مالی رونمایی کرد؛ محصولی با نام وان پلاس نورد بادز با قابلیت های نسبتا خوب اما قیمتی باورنکردنی!

وان پلاس نورد بادز با قابلیت های خوب و قیمت مناسب رونمایی شد

وان پلاس یکی از برترین شرکت های تولیدنماینده گجت های هوشمند به شمار میرود که محصولات بسیار خوبی هم در بخش های مختلف دارد. یکی از این بخش ها، گجت های پوشیدنی است که اگرچه تا به امروز فعالیت گسترده ای را از سوی شرکت چینی در این زمینه شاهد نبوده ایم و فقط یک تعداد انگشت شماری ساعت هوشمند یا ایربادز راهی بازار شده اند، اما همان تعداد محدودی هم که در دسترس قرار دارند، نشان داده اند که این شرکت در راستا درستی واقع شده است.

با این حال وان پلاس در کوشش است فعالیت خود را در این زمینه بیشتر و بیشتر کند و به همین دلیل، امروز از ایربادز بی سیم نو خود با نام وان پلاس نورد بادز رونمایی کرد. این محصول را باید مقرون به صرفه ترین ایربادز تاریخ شرکت بدانیم که در عین حال، قابلیت های نسبتا خوبی را هم در خود جای داده اند.

قیمت این بادز فقط 37 دلار است؛ این یعنی با پرداخت مبلغی بسیار ناچیز می توانید یکی از زیباترین ایربادزهای بی سیم موجود را بخرید. وان پلاس نورد بادز از درایورهای 12.4 میلی متری نسبتا بزرگی بهره برده و از قابلیت دالبی اتموس هم پشتیبانی می نماید. بدین ترتیب باید انتظار داشت با وجود قیمت پایینی که دارد، صدای باکیفیتی را به گوش کاربر برساند. در تنظیمات مربوط به صدا در اپلیکیشن این بادز هم می توانید از بین حالت های مختلف پخش صدا، یکی را به دلخواه انتخاب کنید تا کیفیت پخش آن فایل صوتی تغییر کند.

می رسیم به هیجان انگیزترین بخش ماجرا یعنی طول عمر باتری که در ایربادزهای بی سیم واقعا یک مقوله مهم به شمار میرود. این طور که شرکت چینی ادعا می نماید، وان پلاس نورد بادز می تواند بدون توقف، تا 7 ساعت موسیقی پخش کند و به لطف کیسی هم که با خود به همراه دارد، این اندازه را به 30 ساعت ارتقا دهد. از آن جایی هم که وان پلاس عاشق فناوری شارژ سریع است، تصمیم گرفته این قابلیت را در بادز نو خود قرار دهد تا فقط با 10 دقیقه شارژ بعد از به صفر رسیدن ظرفیت باتری، بتوانید تا 5 ساعت با آن موسیقی گوش کنید. طول عمر باتری و سرعت شارژ در نماینده کوچک وان پلاس یکی از برترین قابلیت های آن در مقایسه با سایر محصولات هم رده به شمار میرود.

وان پلاس نورد بادز از بلوتوث 5.2 بهره می برد و یک حالت Pro Gamer هم برای آن در نظر گرفته شده تا صدا را به لطف آن، با تأخیر 94 میلی ثانیه ای به گوش کاربران برساند. این قابلیت در بازی های آنلاین که احتیاج است کاربر خیلی زود صدای محیط را بشنود بسیار کاربردی خواهد بود. متأسفانه تنها نقطه ضعفی که می توان به این محصول وارد کرد این است که از کدک های صوتی محدودی پشتیبانی می نماید؛ یعنی فقط شاهد پشتیبانی از SBC و AAC در آن هستیم.

با این حال طرف خوب ماجرا این است که نماینده کوچک وان پلاس در صورتی که از یک گوشی وان پلاس بهره ببرید، از قابلیت fast pairing یا همان جفت شدن سریع هم پشتیبانی می نمایند. به این صورت که با باز کردن درب کیس، پیام جفت سازی با گوشی به نمایش در می آید. در سایر گوشی های اندرویدی هم این برقراری اتصال باید به وسیله اپلیکیشن HeyMelody صورت بگیرد. یک نکته منفی که البته برای این محصول با این قیمت، منفی محسوب نمی گردد، بهره مند نبودن از قابلیت حذف نویز اکتیو است. اما در عوض، دو میکروفون نسبتا قدرتمند در هر بادز تعبیه شده تا کاربر بتواند حین مکالمه، صدای طرف مقابل را با کیفیت و شفافیت بالایی دریافت کند.

هر سری از بادز نو وان پلاس فقط 4.82 گرم وزن دارند و ظرفیت باتری به کار رفته در هر طرف هم 41 میلی آمپر ساعت است. پشتیبانی از استاندارد ضد آ ب و گرد و غبار IP55 هم باعث شده کاربر خیلی نگران خراب شدن محصول در نتیجه عرق کردن یا رفتن زیر باران نباشد. کیس شارژر محصول هم یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی دارد که به وسیله پورت USB-C می توان آن را با سرعت بسیار بالایی شارژ کرد.

وان پلاس نورد بادز در دو رنگ سفید و مشکی، برای پیش خرید با قیمت 35 دلار در هندوستان در دسترس واقع شده است و فروش آن هم 12 روز دیگر شروع می گردد. اینکه وان پلاس برنامه ای برای عرضه جهانی آن دارد یا خیر تعیین نیست و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این زمینه باشیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس نورد بادز با قابلیت های خوب و قیمت مناسب رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس نورد بادز با قابلیت های خوب و قیمت مناسب رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید