نسخه نسل نهمی ویچر 3 پاییز سال جاری عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، بازی ویچر 3 (Witcher 3: Wild Hunt) یکی از برترین عناوین دنیا باز ساخته شده در تاریخ است. این بازی به شدت گسترده بوده و هواداران بسیاری دارد. حال چند روز پیش هفتمین سالگرد عرضه این بازی بود. به همین مناسبت شرکت سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) گفت که نسخه نسل نهمی آن را در سه ماهه آخر سال 2022 میلادی عرضه خواهد نمود.

نسخه نسل نهمی ویچر 3 پاییز سال جاری عرضه خواهد شد

این ارتقاء برای مدت زیادی است که در دست ساخت است. سی دی پراجکت رد پس از مسائل زیادی که سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) داشت مجبور شد تا تمرکز بیشتری روی آن داشته باشد. به همین علت این شرکت کمتر روی نسخه نسل نهمی ویچر 3 کار کرد. حال پس از اینکه سایبرپانک به یک شرایط پایدار رسیده، توانسته تمام تمرکز خود را روی این بازی بگذارد. سی دی پراجکت رد در توییتی نوشت:

این ارتقاء در سال 2020 معرفی گردید. به همین علت افراد زیادی منتظر عرضه آن تا انتهای سال 2022 بودند. به همین علت سی دی پراجکت رد نیز تصمیم گرفت که تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نکند. حال طبق چیزی که گفته شده در بازه 3 ماهه چهارم سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد.

نکته مثبت اینجاست که این ارتقاء برای کاربران کامپیوتر رایگان است. کاربران کنسول های نسل 9 باید نسخه نسل تازه ویچر 3 را خریداری نمایند. هنوز جزئیات کامل این به روزرسانی اعلام نشده است. با اینحال می توان حدس زد که ما قطعاً شاهد بهبود گرافیکی و افزایش نرخ فریم خواهیم بود. همینطور اینکه به احتمال زیاد از لحاظ گیم پلی نیز بازی روان تر شده است.

در حال حاضر سی دی پراجکت رد به شدت نسبت به عرضه اطلاعات تازه مقاومت می نماید. علت آن هم تعیین نیست. با اینحال قطعاً افراد بسیاری از تجربه بازی ویچر 3 روی کنسول های نسل تازه لذت خواهند برد.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه نسل نهمی ویچر 3 پاییز سال جاری عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نسل نهمی ویچر 3 پاییز سال جاری عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید