طاهری: برای ساماندهی بازار بورس باید از اقدامات قهریه استفاده گردد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به شرایط نابسامانی که در بورس موجب ضرر بسیاری از خرده سهامداران شد، تاکید نمود: شرایط باید به گونه ای مدیریت گردد که ضرر سهامداران جبران گردد.

طاهری: برای ساماندهی بازار بورس باید از اقدامات قهریه استفاده گردد

مصطفی طاهری در گفت و گو با وبلاگ ماه موزیک، با اشاره به شرایط بازار سرمایه در روزها و ماه های اخیر گفت: پیش تر بارها نسبت به شرایطی که اکنون در بازار سرمایه ایجاد شده است، تذکر داده بودیم و چنین شرایطی را پیش بینی نموده بودیم، ضمن اینکه به مردم توصیه هایی داشتیم و به وزیر اقتصاد نیز گفته بودیم این روال مدیریتی بازار سرمایه اشتباه است ولی متاسفانه به این توصیه ها توجهی نشد.

نماینده مردم زنجان اضافه کرد: اما از این پس مسئولین این حوزه باید کوشش لازم را داشته باشند و احتیاط نمایند که مردم و سهامداران دچار ضرر نشوند، در واقع باید به کیفیت این بازار عمق بدهیم چراکه متاسفانه خیلی از افرادی که وارد این بازار می شوند شناخت کامل از بازار ندارند و به همین دلیل متضرر می شوند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید نمود: ماهیت بورس و فعالیت های مالی تعاریف خود را دارند و مسئولین و سهامداران نیز باید به این مهم توجه نمایند، البته در مورد شرایط ایجاد شده و ضررهایی که به سهامداران وارد شد، چاره ای نیست که قوه قضاییه وارد موضوع شده و از اقدامات قهریه استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طاهری: برای ساماندهی بازار بورس باید از اقدامات قهریه استفاده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: برای ساماندهی بازار بورس باید از اقدامات قهریه استفاده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید