توجه! ممکن است با تماشا این فیلم به کره جنوبی بروید&amphellip

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، دیدنی های کره جنوبی

کره جنوبی! کشوری با تاریخ کهن، با مردمانی که هم به فرهنگ و سنت شان پایبند هستند و هم به خوبی به زندگی مدرن امروزی خود را وفق داده اند. از دیدنی های کره جنوبی هرچه که بگوییم، کم گفته ایم. اگر به شهر سئول برویم، داستان ها، افسانه ها و جاذبه های زیادی را باید برایتان بازگو کنیم. در بازار دونگ دمون این شهر قدم می زنیم، به مکان افسانه ای اینسا دونگ می رویم و در منطقه هونگ ده به گشت و گذار می پردازیم. بعلاوه می توانیم به جزیره های جیجو برویم و از غار مانجاگل و یا صخره های پدربزرگ بازدید کنیم.

توجه! ممکن است با تماشا این فیلم به کره جنوبی بروید&amphellip

یکی دیگر از تماشای های کره جنوبی شهر هیجان انگیز بوسان است. در این شهر که قرار است المپیک سال 2020 را میزبانی کند، جاذبه هایی مثل برج بوسان، پارک یانگدو، بازار ماهی و … را می بینیم و لذت می بریم. بخشی دیگر از جذابیت ها، غذاهای کره جنوبی بی نظیری هستند که حتما اگر به این کشور سفر کردید، باید آن ها را امتحان کنید. به طور خلاصه می توان گفت که این کشور همه چیز دارد. چه بخواهید به دنیای طبیعی بروید، در میان سنت خودتان را غرق کنید و یا اینکه از بناهای معنوی و مذهبی بازدید کنید، همه این ها برایتان مهیا شده است.

برای اینکه با حال و هوای تماشای های کره جنوبی آشنا شوید، وبلاگ ماه موزیک برایتان فیلمی آماده نموده که در ادامه با هم به تماشایش می نشینیم. البته تضمین نمی کنیم که بعد از تماشا آن، دلتان نخواهد که به این کشور سفر کنید!

منبع: الی گشت

به "توجه! ممکن است با تماشا این فیلم به کره جنوبی بروید&amphellip" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه! ممکن است با تماشا این فیلم به کره جنوبی بروید&amphellip"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید