بارش خفیف باران در استان های شمالی، جوی پایدار در بیشتر منطقه ها کشور

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، کارشناس هواشناسی گفت: از امشب تا پنجشنبه در استان های گلستان، مازندران و گیلان افزایش ابر گاهی بارش خفیف باران پیش بینی می گردد.

بارش خفیف باران در استان های شمالی، جوی پایدار در بیشتر منطقه ها کشور

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه مالی وبلاگ ماه موزیک، با بیان اینکه از امشب تا پنجشنبه در استان های گلستان، مازندران و شرق گیلان افزایش ابر گاهی بارش خفیف رخ خواهد داد گفت: در سایر نقاط کشور آسمانی صاف و جوی پایدار پیش بینی می گردد.

او ادامه داد: در این مدت سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور افزایش می یابد و در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی بیان نمود: از بعد از ظهر آدینه در غرب سواحل دریای خزر، استان های گیلان و غرب مازندران ابرناکی و بارش پراکنده رخ می دهد.

ضیائیان توضیح داد: روز شنبه در شرق سواحل و بعلاوه در شمال غرب کشور ابرناکی بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما انتظار می رود و در سایر منطقه ها کشور آسمان صاف است.

او درباره آب و هوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف و در اواسط روز همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای مرکز به 35 درجه و کمترین آن به 25 درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بارش خفیف باران در استان های شمالی، جوی پایدار در بیشتر منطقه ها کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش خفیف باران در استان های شمالی، جوی پایدار در بیشتر منطقه ها کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید