شروع بهارانه کتاب 1400 از فردا

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، خبرگزاری خبرنگاران- بهارانه کتاب 1400 از فردا (17 خرداد) با حضور 860 کتابفروشی از سراسر کشور، کار خود را شروع می نماید.

شروع بهارانه کتاب 1400 از فردا

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، در بهارانه کتاب 1400 سقف مجاز خرید برای هر خریدار دو میلیون ریال است و خریداران می توانند از 17 تا 23 خردادماه با مراجعه به کتابفروشی های عضو طرح، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه 20درصدی خریداری نمایند.

از مجموع 860 کتابفروشی عضو طرح بهارانه کتاب 1400، 124 کتابفروشی در استان تهران و 736 کتابفروشی در سایر استان ها هستند.

اسامی و مشخصات کتابفروشی های عضو طرح بهارانه کتاب 1400، به تفکیک هر استان، روی سایت طرح های فصلی کتاب قابل مشاهده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1394 تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب به وسیله کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می نماید. در این طرح کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام، می توانند کتاب های خود را که با شرایط معین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

این طرح که از آن با اسم طرح های فصلی فروش کتاب یاد می گردد از جمله امکاناتی است که کتابفروشان وجود آن را در ایام رکود فروش کتاب در همه گیری کرونا ضروری می دانند.

طرح بهارانه کتاب از 17 خردادماه جاری در کتابفروشی های سراسر کشور شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

این طرح هفدهمین دوره از برگزاری طرح های فصلی کتاب است، در آخرین دوره که زمستانه کتاب 1399 بود، 936 کتابفروشی از سراسر کشور در این طرح مشارکت فعال داشته اند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شروع بهارانه کتاب 1400 از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بهارانه کتاب 1400 از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید