تئاتر

مجذوب کننده ترین مرکز گردشگری در قلب اروپا

این کشور به علت داشتن کوهستانی زیبا، مقصدی محبوب برای سفر است. جاذبه های مهم دیگر، مسیرهای پیاده روی بسیار عالی آن است و بعلاوه فعالیت های اسکی و زمستانی متعدد آن نیز گردشگران را به خود جلب می نماید.

27 مهر 1401

بیوگرافی جواد عزتی

از جمله افتخارات جواد عزتی می توان به جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ برای بازی در فیلم ماجرای نیمروز و جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم پارادایس از جشنواره چلسی آمریکا اشاره کرد.

22 مهر 1401

اپل یک ایستر اگ واقعیت افزوده در دعوت نامه رویداد آیفون 14 پنهان کرده است

اپل قصد دارد در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) از گوشی های سری آیفون 14 رونمایی کند. اپل اما مثل همیشه یک ایستر اگ واقعیت افزوده هم درون دعوت نامه ارسال شده به کاربران آیفون و آیپد پنهان کرده که می توانید در زیر آن را مشاهده کنید.

4 شهریور 1401

10 جاذبه مهم مسکو که باید ببینید

مسکو، مرکز روسیه، جاذبه های فراوانی دارد که فرصت دیدن آن ها را نباید از دست بدهید. از برترین گالری های هنری گرفته تا بناهای تاریخی و کلیساهای باشکوه.

16 اسفند 1400

نشت گاز در سالن نمایش خیابان شریعتی، تشریح جزئیات حادثه

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از نشت گاز در سالن نمایش واقع در خیابان شریعتی خبر داد.

18 دی 1400

جشنواره تئاتر شهر و شهروند برگزیدگانش را شناخت

تهران (پانا)- در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی تئاتر خانوادگی شهر و شهروند، برگزیدگان نهایی این جشنواره اعلام و تجلیل شدند.

3 فروردین 1400

لیست پارک های دیدنی تهران

شلوغی و ترافیک سنگین تهران بیشتر از هرچیزی روح ساکنین و گردشگران را آزار میدهد، در این شلوغی گشت و گذار در یک پارک دلنشین حتی برای دقایقی میتواند آرامبخش باشد. در این مقاله سعی نموده ایم بعضی از پارک های دیدنی تهران را به صورت مختصر معرفی کنیم تا در آینده...

28 خرداد 1399

فراخوان اولین جشنواره و نمایشگاه مجازی عکس تئاتر مازندران منتشر شد

خبرنگاران/مازندران دبیر جشنواره و نمایشگاه مجازی عکس تئاتر مازندران گفت: فراخوان اولین جشنواره و نمایشگاه مجازی عکس تئاتر استان منتشر شده است.

14 خرداد 1399

علی فتح الله زاده کیست؟

پس از استعفای آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال به دلیل مسائل مالی و معضلات بانکی در وصول دستمزد خود و دستیارانش، هواداران عصبانی استقلال که پس از سال ها تیم خود را با این مربی در صدر جدول می دیدند، از این اتفاق بسیار عصبانی و شاکی شدند و نوک...

7 بهمن 1398