یک پیغام صنفی برای عضویت در فیاپف

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران ، پذیرش جشنواره دنیای فیلم فجر در میان 15 جشنواره رقابتی دنیا را تبریک و تهنیت گفت .

یک پیغام صنفی برای عضویت در فیاپف

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران، در پیغامی پذیرش جشنواره جهانی فجر در میان 15 جشنواره معتبر و رقابتی مورد تائید فدراسیون بین المللی انجمن تهیه کنندگان فیلم را تبریک گفت. در بخشی از این پیغام آمده است:

نام خدا

خوشبختانه کوشش همکاران ما در جشنواره جهانی فیلم فجر به بار نشست و فیاپف این جشنواره را به عنوان یکی از 15 جشنواره برتر این اتحادیه سینمایی به رسمیت شناخت .

اتحادیه تهیه کنندگان پذیرش جشنواره جهانی فیلم فجر را موفقیتی تازه برای سینمای ایران می داند و این موفقیت را به سینما دوستان ، همکاران سینمایی و دبیران جشنواره ، رضا میرکریمی و محمد مهدی عسگرپور و همکاران پر کوشششان تبریک و تهنیت می گوید.

جشنواره جهانی فیلم فجر در کنار جشنواره های معتبر سینمایی کن (فرانسه)، برلین (آلمان)، ونیز (ایتالیا) ، کارلووی واری (جمهوری چک)، لوکارنو (سوئیس)، توکیو (ژاپن)، مسکو (روسیه)، سن سباستین (اسپانیا)، شانگهای (چین)، ورشو (لهستان)، قاهره (مصر)، تالین (استونی)، هند (هند) و ما دل پلاتا (آرژانتین) قرار می گیرد که در جمع 15 جشنواره رقابتی و غیرتخصصی مورد تایید فدراسیون بین المللی انجمن تهیه کنندگان فیلم (فیاپف) قرار می گیرد.

محمدمهدی عسگرپور روز چهارشنبه پنجم خردادماه در مراسم شروع رسمی سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر خاطرنشان کرد این رویداد سینمایی به جمع 15 جشنواره الف جهانی پیوسته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یک پیغام صنفی برای عضویت در فیاپف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پیغام صنفی برای عضویت در فیاپف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید