چرا خرید کیبوردهای مکانیکی برای گیمینگ بهتر است؟

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، در این مقاله به آنالیز 5 دلیلی می پردازیم که نشان می دهد خرید و استفاده از کیبوردهای مکانیکی برای اهداف گیمینگ می تواند یکی از برترین و منطقی ترین کارهایی باشد که گیمرها جهت بهره گیری از نهایت تجربه گیمینگ می توانند آن را انجام دهند. در ادامه نیز به معرفی چند کیبورد مکانیکی پرفروش و محبوب برای علاقمندان به این حوزه خواهیم پرداخت. بنابراین اگر جزو گیمرها هستید، با خبرنگاران مگ در این مقاله همراه شوید.

چرا خرید کیبوردهای مکانیکی برای گیمینگ بهتر است؟

کیبوردهای مکانیکی

امروزه کیبوردهای مکانیکی از محبوبیت بسیار خوبی در میان کاربران برخوردارند. اگرچه بیشتر کاربران آن ها را مناسب بازی کردن می دانند، اما کیبوردهای مکانیکی فقط در حوزه گیمینگ مورد استفاده قرار نمی گیرد. این کیبوردها برای داشتن تجربه بهتری از تایپ چندین ساعته و بهبود کیفیت دیگر فعالیت ها که به استفاده مداوم از کیبوردها وابسته اند، همواره جزو برترین گزینه های قابل دسترس هستند. کیبورد های گیمینگ نیز دسته ای از کیبوردهای مکانیکی به شمار می آیند که ارگونومی، تعویض پذیری سوییچ ها، طراحی و کیفیت ساخت در انتخاب آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

کیبورد های مکانیکی از یک رویکرد مکانیکی برای فشردن دکمه ها بهره می برند و مدل های مختلفی دارد، اما به طور کلی همه آن ها از اجزاهای یکسانی نظیر پایه دکمه، فنر و رویه آن تشکیل می شوند. در این دسته از کیبوردها نیازی نیست که لزوما کلید را تا سرانجام و محکم فشار دهید. در این کیبوردها، سازندگان از یک سوییچ زیر هر دکمه کیبورد بهره می برند. این سوئیچ فیزیکی در هنگام فشردن کلید های کیبورد فعال خواهد شد. عمل کلید به عنوان نمونه در موقعیت دو میلی متری انجام می گردد و فشار دادن بیشتر، صرفاً برای اطمینان از کارکرد کلید است. اتفاقی که درون کلید می افتد، وصل شدن مدار کوچک داخل آن است. در نهایت قبل از اینکه کلید سریع به عقب برگردد و در موقعیت عادی خود قرار بگیرد، کار سوئیچ آن به سرانجام می رسد.

چرا کیبوردهای مکانیکی برای بازی کردن گزینه بهتری محسوب می شوند؟

کیبوردهای مکانیکی به دلایل زیادی برای استفاده در حوزه گیمینگ گزینه خرید بسیار مناسبی هستند و بازی کردن با آن ها تجربه بسیار لذت بخشی را به گیمرها ارائه می دهد. این صفحه کلیدها از آنجایی که رویکرد و مکانیسم متفاوتی نسبت به کیبوردهای معمولی دارند، طبعیتاً قیمت بسیار بیشتری نیز دارند. اما به دلایلی که در ادامه بیان می گردد، این محصولات ارزش خرید بسیار بالایی دارند و حتی اگر از گیمرها نباشید می توانند خیال شما را از داشتن یک کیبورد مقاوم برای سال ها راحت کند.

به طور کلی باید گفت که کیبوردهای مکانیکی به دلایل زیر برای استفاده در حوزه گیمینگ خرید مناسبی محسوب می شوند:

  1. کلیدهای قابل برنامه ریزی
  2. مقاومت و دوام بسیار بالا
  3. سیستم کلید N-Key
  4. راحتی بیشتر هنگام استفاده از آن
  5. زمان پاسخ گویی سریع تر

1. کلیدهای قابل برنامه ریزی

یکی از ویژگی های فوق العاده ای که با بیشتر صفحه کلیدهای مکانیکی ارائه می گردد، توانایی برنامه ریزی کلیدهای خاصی است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که دستورات و میانبرها را برای کلیدهای دلخواه خود تنظیم کنید. اگر دائماً از ترکیبی از کلیدها استفاده می کنید، می توانید آن را روی یک کلید برنامه ریزی تنظیم کنید که فشار دادن آن در هنگام کار آسان و سریع باشد. بعلاوه می توانید کنترل ها را در بعضی بازی ها روی کلیدهای دلخواهتان تنظیم کنید تا تجربه گیمینگ بسیار لذت بخشی داشته باشید.

هنگام خرید کیبورد مکانیکی مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما مجهز به کلیدهای قابل برنامه ریزی است، زیرا همه کیبوردها این ویژگی را ندارند. معمولاً نیاز است که صفحه کلید از نرم افزار خاصی در این رابطه استفاده کند و بعضی شرکت های سازنده نیز نرم افزارهای بهتری نسبت به سایرین دارند.

2. مقاومت و دوام بسیار بالا

کیبوردهای مکانیکی به علت دوام بسیار و کیفیت ساخت برتر در مقایسه با کیبوردهای معمولی معروف هستند. این دسته از محصولات، سوییچ های مستقلی زیر هر کلیدشان دارند که این سوییچ ها در هنگام ضربه زدن به آن ها آغاز به کار می کنند. رویکرد متفاوت ساخت این محصولات، به کاربران تجربه گیمینگ بسیار هیجان انگیزی را می دهد و بعلاوه با استفاده از این محصولات دیگر نیاز نیست نگران خراب شدن ناشی از محکم فشار دادن دکمه های کیبورد باشید.

سوئیچ های مکانیکی مورد استفاده در فراوری کیبوردهای مکانیکی معمولاً قابلیت تحمل 50 میلیون ضربه کلید را دارند و در بعضی محصولات شرکت هایی نظیر Cherry این اندازه تا 100 میلیون ضربه کلید نیز خواهد بود. این موضوع به این معنی است که می توانید بدون اینکه دغدغه ای در خصوص ساییدگی یا فرورفتگی دکمه های کیبورد داشته باشید، از آن تا سال ها استفاده کنید. بسیاری از اولین کیبوردهای مکانیکی مانند IBM Model M معروف تا به امروز هنوز رایج هستند و تقریباً 40 سال است که از آن ها استفاده می گردد.

3. سیستم کلید N-Key

آیا تا به حال هنگام تایپ با این مشکل روبرو شده اید که با فشار دادن هم زمان دو کلید، تنها یکی از آن ها اعمال می گردد؟ این مشکل شما با سیستم کلید N-Key کیبوردهای مکانیکی حل خواهد شد. شما با استفاده از این قابلیت می توانید هم زمان تعداد معینی کلید را فشار دهید و تمام این کلیدها نیز ثبت خواهند شد. برای مثال، اگر اندازه N-Key Rollover در یک کیبورد برابر 6 باشد، به شما امکان می دهد حدبیشتر 6 کلید را هم زمان فشار دهید و همه آن ها اعمال خواهند شد.

این قابلیت در هنگام بازی کردن بسیار به یاری گیمرها می آید تا آن ها بتوانند از کنترل ها به برترین شکل ممکن بهره ببرند. بعلاوه سیستم کلید N-Key برای افرادی که در تایپ سریع هستند و نیاز به فشار دادن دو کلید به طور هم زمان دارند، بسیار مفید خواهد بود. وقتی می دانید کلیدها همواره ثبت می شوند، این قابلیت تجربه لذت بخش تری را برای تایپ کردن ایجاد می نماید.

4. راحتی بیشتر هنگام استفاده از آن

تایپ کردن در کیبوردهای مکانیکی بسیار راحت تر از کیبوردهای معمولی است. شما می توانید نوع سوئیچ کیبورد را تغییر دهید تا به درستی از انگشتان شما پشتیبانی کند و در هنگام انجام تایپ های طولانی دستان و انگشتان شما خسته نشوند. این قابلیت به خصوص برای دانشجویان و معلمان می تواند بسیار کاربردی باشد. صفحه کلیدهای مکانیکی خوش صدا بوده و برای کاربرانی که حس اسفنجی صفحه کلید های معمولی را دوست ندارند، می تواند گزینه خرید مناسبی باشد. با این دسته از کیبوردها، شما هیچ محدودیتی در سفارشی سازی آن ندارید و می توانید به برترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

5. زمان پاسخ گویی سریع تر

کیبوردهای مکانیکی نسبت به سایر انواع کیبورد زمان پاسخ گویی بسیار سریع تری را ارائه می دهند. زمان پاسخ گویی در واقع به فاصله زمانی بین فشار دادن یک دکمه و اعمال وظیفه آن در سیستم گفته می گردد. این دسته از محصولات، به علت بهره گیری از سوئیچ ها زمان پاسخ گویی بی نظیری را ارائه می دهند. انواع خاصی از سوئیچ های مکانیکی وجود دارد که زمان پاسخگویی آن ها سریع تر است. به عنوان مثال می توان به سوییچ های نوری اشاره نمود که در کسری از میلی ثانیه دستور آن ها به سیستم اعمال می گردد.

پرفروش ترین کیبوردهای مکانیکی وبلاگ ماه موزیک

اگر در پی خرید کیبوردهای مکانیکی خوب هستید اما نمی دانید باید چه مدلی را بخرید، در ادامه چند مدل از پرفروش ترین و برترین کیبوردهای مکانیکی را به شما معرفی می کنیم که قطعا تجربه خوب و لذت بخشی از آن ها دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید این محصولات بر اساس کیفیت دسته بندی شده اند و طبیعتاً محصولی که کیفیت بیشتری دارد، قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

1. کیبورد مکانیکی گیمینگ رپو مدل V500PRO

محصول V500PRO یکی از کیبوردهای کاربردی و خوش ساخت ارائه شده به بازار به وسیله شرکت رپو (Rapoo) است. این کیبورد مکانیکی در دسته کیبوردهای سیم دار قرار می گیرد و به وسیله اتصال USB به کامپیوتر وصل می گردد. این کیبورد گیمینگ از تعداد 104 کلید برخوردار است. مهم ترین ویژگی V500PRO، کلیدهای مکانیکی است که سرعت پاسخ دهی بالایی را برای آن به همراه آورده است. این ویژگی به گیمرها این اجازه را می دهد تا بتوانند با خیال راحت تری بازی کند و دیگر نگران این نباشد که در هنگام فشردن هم زمان چند کلید، یک یا چند عدد از آن ها در بازی ثبت نشوند. نور پس زمینه قابل تنظیم و ظاهری شیک از دیگر ویژگی های این محصول هستند که هم می توانند تداعی گر یک صفحه کلید گیمینگ و هم نمایانگر یک صفحه کلید بسیار مناسب مخصوص کارهای روزانه و تایپی باشند. شما می توانید همین امروز این محصول را با قیمت 1,320,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ ماه موزیک خریداری نمایید.

2. کیبورد مکانیکی مخصوص بازی اسکپتر مدل KEYPRORGB

اگر شما هم یکی از کاربران جهانی گیمینگ هستید، بهتر از هرکسی از اهمیت وجود کیبورد گیمینگ مناسب در انجام انواع بازی ها مطلع اید. یک کیبورد خوب می تواند بازی کردن و یا کد زدن های سخت و طولانی را به کاری سرگرم کننده و آسان تبدیل کند. کیبوردهای تمام مکانیکی، سرعت و کیفیت را به طور هم زمان به شما ارائه می دهند تا تجربه ای لذت بخش تر داشته باشید. با استفاده از کیبورد مکانیکی اسکپتر همواره یک گام از رقیب خود در بازی ها جلوتر خواهید بود.

در این کیبورد مکانیکی تعداد 104 سوییچ بر روی یک پس زمینه تمام RGB قرار دارند. تعداد دکمه های این محصول از استاندارد های جهانی تبعیت می نماید. بهره گیری از سه رنگ آبی و قرمز و سبز قابلیت فراوری طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوهای تکرار شونده را به کاربر می دهد. این تنوع در رنگ، کیبورد مکانیکی اسکپتر را برای نوشتن، ورود داده ها و بازی های سخت ایده آل می نماید. البته قابلیت شخصی سازی بی نظیر آن را نیز نباید نادیده گرفت. شما می توانید رنگ تمام دکمه ها را بدون نیاز به نرم افزار تغییر دهید. برای این کار تنها ضروری است تا دکمه fn را فشار دهید و از میان حالت های گوناگون نشان داده شده، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

در جهت افزایش کیفیت تجربه کاربری وجود پایه های تنظیم شونده و کابل های مقاوم از ضروریات یک کیبورد مکانیکی گیمینگ است. کابل USB با روکش بافته شده، بعلاوه یکی از مواردی است که فرسایش کیبورد شما را به تعویق خواهد انداخت. در قسمت پشتی این محصول نیز سه درگاه USB در نظر گرفته شده است. همه این ها در کنار پایه های دوتایی سبب ایجاد راحتی هنگام بازی می گردد. با استفاده از این پایه ها می توانید کیبورد مکانیکی اسکپتر را در دو ارتفاع مختلف تنظیم کنید و حین تایپ یا بازی نیازی به خم شدن نداشته باشید.

از دیگر قابلیت های خوب این کیبورد می توان به کلیدهای قابل برنامه ریزی اشاره نمود. در این کیبورد دکمه های ضروری به حد لازم وجود دارد. شما می توانید با استفاده از نرم افزار مخصوص، برای این دکمه ها وظایف دستوری تعریف کنید یا بعضی دیگر از دکمه ها را غیر فعال نمایید. به عنوان مثال می توانید دکمه ویندوز را قفل کنید تا حین بازی برخورد احتمالی انگشتتان دردسرساز نگردد. این کیبورد گیمینگ بسیار باکیفیت با قیمت 1,850,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ ماه موزیک قابل دسترس است.

3. کیبورد مکانیکی گیمینگ ایسوس مدل ROG Strix Flare

کیبورد ROG Strix Flare محصولی حرفه ای از شرکت ایسوس است. این کیبورد مکانیکی در گروه محصولات گیمینگ این شرکت قرار می گیرد. کیبورد ROG Strix Flare به صورت باسیم و به وسیله درگاه USB به کامپیوتر متصل می گردد. البته درگاه USB دیگری نیز در قسمت پستی این کیبورد قرار گرفته که می توانید از آن به عنوان ورودی ماوس یا دیگر لوازم جانبی استفاده کنید. این کیبورد 111 کلید دارد. کیبورد ROG Strix Flare از نوع مکانیکی است که این موضوع باعث زیاد شدن توان ضربه پذیری کلیدها شده است. این محصول تازه ایسوس دارای نور پس زمینه رنگی است که به وسیله نرم افزار ارائه شده این شرکت، می توان آن را شخصی سازی کرد. این کیبورد حرفه ای از ویژگی هایی همانند حافظه داخلی، کلیدهای Anti-ghosting و نورهای AURA شرکت ایسوس برخوردار است. بنابراین اگر از گیمرهای هوادار برند ایسوس هستید، خرید این محصول را به عنوان یکی از انتخاب های خود در نظر بگیرید. کیبورد مکانیکی ROG Strix Flare ایسوس با قیمت 6,350,000 تومان از فروشگاه وبلاگ ماه موزیک در دسترس است.

4. کیبورد مکانیکی گیمینگ لاجیتک مدل G513 Carbon

سوئیچ های کیبورد لاجیتک مدل G513 Carbon مکانیکی بوده و برخلاف سوئیچ های گنبدی از مقاومت و عمر طولانی تری برخوردارند. با استفاده از این کیبورد به انجام تازهترین بازی های روز جهان بپردازید. به طور مثال فرض کنید کاراکتر اصلی بازی شما این امکان را دارد که با فشردن کامل یک کلید سریع حرکت کند و با فشردن آهسته همان کلید آهسته تر به حرکت درآید. تفاوت های اصلی کیبوردهای گیمینگ و معمولی دقیقاً در همین موضوع است. کیبورد لاجیتک G513 Carbon به واسطه سوئیچ های Romer-G Tactile این امکان را برای شما فراهم می نماید که شما به اندازه مورد نیاز بازی دکمه مربوطه را فشار دهید. با فشار دادن دکمه ها شما را متوجه حالت ارتجاعی آن ها خواهید شد.

راحتی و دوام کلیدهای کیبورد برای هر گیمری اهمیت بالایی دارد. وجود مموری فوم در هر کلید باعث می گردد که کلید پس از فشردن به نرمی به حالت اولیه خود بازگردد. در کل بافت چرمی و فوم ضد تعریق کلیدها، کیبورد لاجیتک G513 Carbon را بادوام تر و پرهوادارتر ازسری های قبلی خود نموده است. این کیبورد با سیستم عامل های ویندوز 8، 8.1، 10 و بعلاوه 11 نیز سازگار است. این محصول شرکت لاجیک مجهز به قابلیت Anti-Ghosting است. حتی اگر تمام کلیدهای صفحه کلید را با هم فشار دهید با استفاده از این قابلیت می توانید تمام دستورات و کاراکترهای مهم را وارد کنید که این موضوع در انجام بازی ها دو نفره اهمیت بیشتری پیدا می نماید. شما کاربران می توانید کیبورد لاجیتک G513 Carbon را با قیمت 5,300,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ ماه موزیک خریداری نمایید.

5. کیبورد مکانیکی گیمینگ میشن مدل MT-MK600

کیبورد مکانیکی MT-MK600 یکی از کیبوردهای کاربردی و خوش ساخت ارائه شده به بازار است. این کیبورد گیمینگ در دسته بندی کیبوردهای سیم دار قرار می گیرد و به وسیله اتصال USB به کامپیوتر وصل می گردد. این محصول مجهز به کلیدهای مکانیکی است که به گیمرها این اجازه را می دهد با خیال راحت تری بازی کنند و دیگر نگران این نباشند که هنگام فشردن هم زمان چند کلید، یک یا چند عدد از کلیدها در بازی ثبت نشوند. از دیگر ویژگی های این کیبورد می توان به نور پس زمینه قابل تنظیم، کلیدهای ترکیبی کنترل محتوای چندرسانه ای و ظاهری شیک اشاره نمود که هم می تواند تداعی گر یک صفحه کلید گیمینگ و هم نمایانگر یک صفحه کلید بسیار مناسب مخصوص کارهای روزانه باشد.

لازم به ذکر است کلید ترکیبی FN برای کنترلرهای مولتی مدیا در این محصول قرار دارند که به وسیله آن می توانید صدا را بدون خارج شدن از برنامه ها و بازی ها تنظیم نمایید. MT-MK600 محصولی استاندارد است که از صفحه کلید عددی پشتیبانی می نماید. کیبورد MT-MK600 دارای نور پس زمینه با فناوری LED RGB است. این ویژگی به گیمرها امکان انتخاب طیف وسیعی از رنگ ها را طبق سلیقه شان می دهد. بعلاوه افکت های نوری متعددی در این محصول تعبیه شده تا هیجان کافی را هنگام بازی به کاربران منتقل کند. به عنوان مثال می توان به حالت رنگین کمانی (Rainbow) اشاره نمود که در واکنش به صدای محیط، جلوه های نوری مجذوب کنندهی ایجاد می نماید. علاوه بر این می توان با استفاده از تنظیمات صفحه کلید، سطح نور LED زمینه را تا 4 درجه تنظیم کرد. شما کاربران می توانید این محصول را با قیمت 2,250,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ ماه موزیک خریداری نمایید.

6. کیبورد مکانیکی گیمینگ بیاند مدل RGB2100 با حروف فارسی

کیبورد مکانیکی گیمینگ RGB2100 محصول تازهی از برند بیاند است. از نظر طراحی، این مدل دکمه های مخصوص گیمینگ را در خود دارد و از تکنولوژی Floating Switch، که سطح دکمه ها را از بدنه کیبورد بالاتر قرار می دهد، بهره می برد. دکمه های کیبورد بیاند RGB2100 حساسیت بالایی دارند و عملکرد سریع در هنگام استفاده، تجربه کاربری بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد. این محصول از نورپردازی رنگی پس زمینه RGB نیز پشتیبانی می نماید.

جنس بدنه RGB2100 از پلاستیک مات و شفاف در زیر کلیدها است تا نور یکنواختی را ارائه دهد. از طرفی بدنه بسیار مقاومی برای این کیبورد بیاند طراحی شده است. این محصول 104 کلید دارد که 12 عدد از این کلیدها، کلید میانبر دوگانه برای مولتی مدیا، اینترنت و برنامه های کامپیوتری است. بعلاوه نورپردازی این کیبورد گیمینگ قابلیت روشن و خاموش دارد. ضربه پذیری دکمه های این محصول در حدود 8 میلیون مرتبه است و طول کابل آن نیز به 1.35 متر می رسد. شما می توانید این محصول را با قیمت 336,000 تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری نمایید.

7. کیبورد مکانیکی گیمینگ ریزر مدل BlackWidow V3 Pro Wireless

کیبورد BlackWidow V3 Pro Wireless یک کیبورد سه حالته در اتصال است، یعنی شما می توانید آن را به وسیله کابل و بلوتوث و پورت USB به سیستم خود متصل کنید. این کیبورد دارای کلیدهای مکانیکی گرین سوییچ و قابلیت تنظیم نورپردازی است. این محصول ریزر به ویژگی Doubleshot ABS Keycaps مجهز شده که سبب افزایش دوام دکمه های کیبورد می گردد. با استفاده از قالب گیری به روش Doubleshot حروف روی دکمه های کیبورد حکاکی می شوند و دیگر شاهد پاک شدن یا کم رنگ شدن آن ها حتی با صد ها ساعت استفاده از کیبورد نخواهید بود.

کلیدهای مکانیکی این کیبورد به لبه های بهبود یافته مجهز شده اند که باعث افزایش پایداری می گردد و بعلاوه بدنۀ آن ها به صورت شفاف طراحی شده که اجازه می دهد نور پس زمینۀ به وسیله LEDهای RGB از زیر کیبورد روی دکمه ها بهتر از مدل های قبلی نمایان گردد. شما می توانید از کلیدهای سبز شرکت ریزر که حساسیت بیشتری دارند، به همراه این کیبورد استفاده کنید. تکنولوژی RAZER™ HYPERSPEED WIRELESS به کار رفته در این این کیبورد در حالت بی سیم سرعت کیبورد را با حالت باسیم یکی نموده است. بعلاوه استراحتگاه دست از جنس چرم این محصول، استفاده طولانی مدت از آن را برای کاربران بسیار آسان خواهد نمود. کاربران می توانند این محصول شرکت ریزر را با قیمت 7,250,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ ماه موزیک خریداری کنند.

8. کیبورد مکانیکی گیمینگ کورسائر مدل K100 RGB

شرکت کورسائر در ساختار این کیبورد گیمینگ از 44 صفحه LED RGB استفاده نموده که نتیجه آن بسیار خیره کننده است و تا چندین دقیقه شما را محصور خود می نماید. در هر دو طرف دریچه های تازهی تعبیه شده که مکان های بیشتری را برای نورپردازی روی میز نسبت به نمونه قبلی خود اختصاص داده است. یکی از خصوصیت های مجذوب کننده این محصول، قسمت شماره ها و کنترل کامپیوتر به وسیله صفحه کلید است. این کیبورد کورسائر عملکرد رضایت بخشی در هنگام آزمایش برای انجام کارهایی که معمولاً نیاز به پایین نگه داشتن چندین کلید دارند، از خود نشان داد.

می توان بارها و بارها روشنایی نور پس زمینه را تنظیم کرد و حتی می توانید LED ها را به طرز باورنکردنی کم نور کنید. ترکیب کلید ها برای انجام کارهای خاص را می توان با استفاده از نرم افزار iCue سفارشی کرد تا تعدادی از دستورات مانند رد کردن آهنگ، بزرگ نمایی، پیمایش صفحه یا تغییر برنامه ها به طور کامل انجام گردد. این کیبورد گیمینگ برای تنظیم ارتفاع و زاویه کلی در پایین خود دارای پایه های چرخان است. K100 مانند بیشتر صفحه کلیدهای با کیفیت در این بازه قیمتی، از قابلیت چرخش کامل سیستم کلید N-Key پشتیبانی می نماید. این کیبورد دارای یک کابل بافته شده و یک پورت USB 2.0 است که با ویندوز 10، macOS و Xbox One سازگار است. شما می توانید این محصول شرکت کورسائر را با قیمت 12,160,000 تومان بخرید.

9. کیبورد مکانیکی گیمینگ ردراگون مدل K630 Dragonborn

کیبورد گیمینگ و مکانیکی ردراگون مدل K630 Dragonborn محصولی حرفه ای از برند ردراگون (Redragon) است که برای کاربران علاقه مند به بازی طراحی و فراوری شده است. این کیبورد مکانیکی دارای طراحی ساده و شیک است؛ طوری که کاربر در نگاه اول جذب سادگی و زیبایی آن می گردد. برای ساخت کیبورد گیمینگ ردراگون مدل K630 Dragonborn کمپانی ردراگون از فلز و ABS استفاده نموده که باعث کیفیت خوب این محصول شده است.

قسمت Num Pad از این کیبورد حذف شده و مجموعاً 61 عدد کلید دارد که ظاهری جمع وجور به آن می دهد. این کیبورد مخصوص گیمینگ مجهز به نور پس زمینه RGB با قابلیت تغییر رنگ تک تک کلیدها است که علاوه بر زیبایی، به بهتر دیده شدن دکمه ها در شب یاری شایانی می نماید. شما می توانید نور پس زمینه RGB در 18 حالت مختلف شخصی سازی کنید. از آنجایی که پورت USB را می توان پورت استاندارد برای اتصال تمامی دستگاه ها دانست، کمپانی ردراگون برای اتصال این کیبورد به کامپیوتر از این پورت استفاده نموده تا با همه پلتفرم ها سازگاری داشته باشد. این کیبورد ضدآب نیست، اما در برابر پاشیده شدن مایعات و رطوبت مقاوم است و احتمال آسیب تماشا آن بسیار کم است. شما می توانید این محصول را با قیمت 1,530,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ ماه موزیک خریداری نمایید.

10. کیبورد مکانیکی گیمینگ کیکورن مدل Q1 Swapple

Q1 یک کیبورد مکانیکی قابل تنظیم است که جزو کیبوردهای پیشرفته این برند به شمار میرود. این صفحه کلید تجربه کاربری بسیار لذت بخش را به لطف سوییچ های قابل تعویض و پشتیبانی از نرم افزارهای منبع باز برای متخصصان، گیمر ها و برنامه نویسان فراهم می آورد. قاب بالا و پایین این کیبورد مکانیکی از آلومینیوم CNC ساخته شده و بدنه آن نیز 32 سانتی متر است. این کیبورد به صورت سفارشی طراحی شده است و سوئیچ های تازه 3 پین یا 5 پین روی PCB آن نصب می شوند که نیازی به لحیم کاری ندارد. حتی می توان آن را از قبل سفارش داد یا به عنوان یک کیت قطعات جداگانه آن را تعویض کرد. در نهایت باید اشاره نمود که اتصال این کیبورد به وسیله سیم انجام می گردد و دارای نورپردازی RGB است. شما می توانید این محصول شرکت کیکورن را با قیمت 8,772,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ ماه موزیک خریداری نمایید.

منبع: switchandclick

منبع: دیجیکالا مگ

به "چرا خرید کیبوردهای مکانیکی برای گیمینگ بهتر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا خرید کیبوردهای مکانیکی برای گیمینگ بهتر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید