کارآفرینی با هزینه ای اندک(بخش اول)

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که شغل کارمندی و دریافت یک حقوق ثابت در انتهای ماه هیچگاه نمی تواند شما را به ثروت برساند.

اگر این فکر در سرتان است و می خواهید خودتان کسب و کاری را راه بیندازید یا باید سرمایه کافی در اختیار داشته باشید تا بتوانید امکانات هر شغلی را با فراغت بال فراهم کنید و یا باید در ابتدای کار کمی فکرتان را به کار اندازید و یک راهکار خلاقانه را به کار گیرید. بله راهکارهایی وجود دارند که می توانند شما را بدون سرمایه اولیه و یا با سرمایه ای اندک به مال و منال برسانند. در این مطلب دو روش از 5 روش خلاقانه برای شما تشریح می گردد . پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

کارآفرینی با هزینه ای اندک(بخش اول)

اگر در کارآفرینی برای آغاز کسب و کار شخصی خود ذوق و شوق زیادی دارید ولی دغدغه تان مسائل اقتصادی است، مدنظر قراردادن این دو گزینه می تواند به شما یاری کند.

  • چیزی بسازید

اگر در ساختن عروسک، مجسمه، لوازم دکوری، اپلیکیشن و چیزهایی از این دست مهارت دارید گزینه اول شما برای کارآفرینی استفاده از همین مهارت تان است. بله، ساختن هر چیز هزینه های اولیه ای خواهد داشت، اما معمولاً این هزینه ها آن قدر هنگفت نیست که سرمایه خیلی زیادی بخواهد. از طرفی، چون برای ساختن این گونه محصولات احتیاج به اجاره دفتر کار ندارید، هزینه فراوری شما خیلی زیاد نخواهد شد و در نتیجه بخش زیادی از عایدیتان از فروش این محصولات، مستقیما به جیب تان خواهد رفت. تصمیم اینکه چه چیزی بسازید بر عهده خودتان است، اما برای فروش محصولات، گزینه های زیادی در اختیار دارید.

اگر خواستید آنها را به طور فیزیکی به فروش برسانید می توانید به سراغ مغازه ها و فروشگاه های محله یا شهرتان رفته و یا مستقیماً به آنها بفروشید. یا می توانید قفسه ای از آن فروشگاه را اجاره نموده و محصولات تان را در آن قرار دهید. یکی دیگر از روشها این است که محصولات خود را در فروشگاه ها عرضه کنید و درصد مشخصی از فروش محصولات را به صاحب فروشگاه بدهید. به گزارش دریک، به لطف اینترنت این روزها فروش محصولات بسیار راحت تر از گذشته شده و می توانید محصولات فراوریی تان را به صورت آنلاین نیز در معرض دید مشتریان قرار دهید.

  • واسطه گری در فروش یک کالا یا خدمات

اگر به هر علت قصد ساختن چیزی را ندارید، می توانید واسطه فروش کالا یا خدمات دیگران باشید و از این راه کسب عایدی کنید. بسیاری از صاحبان کسب و کار با دوباره فروشی (واسطه گری) محصولاتی که قبلاً به وسیله شخص یا کمپانی دیگری ساخته شده است، کسب و کار و عایدی بزرگی به راه انداخته اند. اینکار می تواند به وسیله روش های مختلفی انجام گیرد:

- دراپ شیپینگ (Drop shipping)

دراپ شیپینگ از روش های خرده فروشی و از تکنیک های مدیریت زنجیره ارزش است. در این روش شخص یا کمپانی خرده فروش بدون انبارسازی محصولات (و به طور کل بدون داشتن انبار) سفارش را از مشتری گرفته و برای فراوریکننده یا عمده فروش ارسال می کند. از این طریق کالا یک راست از انبار دیگران برای مشتری ارسال می گردد.

اگر به این روش علاقه دارید، یک فروشگاه آنلاین راه بیندازید. قالب های آماده وبسایت های اینترنتی این گونه فروشگاه ها با هزینه های خوبی در دسترس می باشد.

- فروشگاه های مقرون به صرفه قیمت و حراج های گاراژی

اگر تیزبین باشید و احیانا به خرید و فروش اجناس دست دوم علاقه مند باشید می دانید که این جور اجناس معمولا کجاها پیدا می شوند. می توانید در فروشگاه های دست دوم فروشی، آنتیک فروشی ها، بازارهای دست دوم فروشی و حراج های خانگی محصولات جالبی پیدا کنید و آنها را با بهایی بیش از آنچه خریداری نموده اید به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید.

منبع: الی گشت

به "کارآفرینی با هزینه ای اندک(بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینی با هزینه ای اندک(بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید