پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی استان قزوین ممنوع شد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از ابلاغ ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی و نیمه رسمی استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی استان قزوین ممنوع شد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان و حفظ سلامت شهروندان، پذیرش مسافر در تمامی واحدهای اقامتی غیررسمی و نیمه رسمی استان اعم از مدارس، خانه های معلم، سراهای ورزش، مهمان سراهای ادارات، زائرسراها و... تا اطلاع ثانوی ممنوع شد و ضمن لغو رزروهای قبلی باید پروتکل های بهداشتی و ایمنی به طور کامل در این واحدها رعایت شود.

خزائلی اظهار کرد: همچنین پیرو مصوبه کمیته فضاهای گردشگری و ورزشی استان ایجاد کمپ های مسافرتی و برپایی چادر در محیط پارک ها و فضاهای عمومی ممنوع اعلام شد.

او یادآور شد: استان قزوین همه ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری در همه ایام سال به ویژه ایام نوروز بوده که ان شاء الله با اجرای تمهیدات پیشگیرانه لازم و غلبه بر این ویروس دوباره پذیرای همه گردشگران از سراسر کشور و کشورهای خارجی خواهیم بود.

منبع: میراث آریا

به "پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی استان قزوین ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی استان قزوین ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید