وان پلاس 10 پرو شاید ابتدا راهی بازار چین گردد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، وان پلاس و اوپو هر دو زیرمجموعه هلدینگ BBK هستند و چند ماه قبل اعلام کردند که در حوزه های مختلف بیش از گذشته همکاری بین این دو شرکت افزایش پیدا می نماید. حالا بر همین اساس، به نظر می رسد زمان بندی عرضه گوشی های وان پلاس مانند اوپو خواهد شد. یکی از افشاگران اعلام نموده که وان پلاس 10 پرو اوایل 2022 راهی بازار چین می گردد و حدود 2 ماه بعد از آن به دست کاربران دیگر کشورها می رسد.

وان پلاس 10 پرو شاید ابتدا راهی بازار چین گردد

زمان بندی ارائه شده برای عرضه جهانی این گوشی تفاوتی با سال های گذشته ندارد و مثلا سال گذشته وان پلاس 9 پرو در ماه مارس (اسفند) برای بازارهای جهانی معرفی گردید. اما اینکه وان پلاس گوشی های خود را در بازار چین زودتر عرضه کند، رویکرد جدیدی محسوب می گردد. باید خاطرنشان کنیم اوپو معمولا گوشی های پرچم دار خود را ابتدا به دست کاربران چینی می رساند و مدتی بعد آن ها را راهی بازارهای جهانی می نماید.

چند ماه قبل مدیرعامل وان پلاس اعلام نمود که این شرکت وارد دوران تازه ای شده و که در این دوران همکاری وان پلاس با دیگر شرکت های زیرمجموعه هلدینگ BBK مانند اوپو افزایش پیدا می نماید. اما این تغییر در روندها چه معنایی برای وان پلاس 10 پرو دارد؟ بر اساس گزارش های منتشر شده، این گوشی در چین از رابط کاربری موجود در گوشی های اوپو یعنی ColorOS بهره می برد ولی در بازارهای جهانی با همان رابط کاربری همیشگی یعنی OxygenOS ارائه خواهد شد.

طی روزهای گذشته به لطف رندرها و مشخصات فاش شده از این گوشی می توانیم به ویژگی های آن بپردازیم. در پنل پشتی وان پلاس 10 پرو یک ماژول دوربین غول پیکر دیده می گردد که تا حدی یادآور طراحی گوشی های سری گلکسی S21 است. از بین مشخصات آن می توانیم به بهره گیری از اسنپدراگون 898، نمایشگر 6.7 اینچی اولد با رفرش ریت 120 هرتز، باتری 5000 میلی امپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 125 وات اشاره کنیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس 10 پرو شاید ابتدا راهی بازار چین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 10 پرو شاید ابتدا راهی بازار چین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید