قابلمه هوشمند شیائومی با بیش از 100 دستور غذای سرآشپزان مشهور!

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، شیائومی به تازگی یک محصول هوشمند تازه به بازار عرضه نموده است. این محصول قابلمه هوشمند چند کاره MIJIA Smart IH نام دارد که روش های مختلفی را برای پخت غذا ارائه می دهد. این قابلمه تازهترین محصول شرکت لوازم خانگی چینی شیائومی است که انواع روش های پخت و پز و سرخ کردن را در اختیار کاربران قرار می دهد.

قابلمه هوشمند شیائومی با بیش از 100 دستور غذای سرآشپزان مشهور!

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، ظرف پخت حداکثر 4 لیتر ظرفیت دارد و از گرمایش یکنواخت و سریع IH پشتیبانی می نماید. این قابلمه هوشمند بیش از 100 دستور غذای آشپز های مشهور را به همراه پشتیبانی از برنامه گوشی هوشمند ارائه می دهد.

شرکت سازنده این دستگاه تازه یک تیم اختصاصی از سرآشپزان حرفه ای تشکیل داده است که با تحقیق برروی هر غذا، منحنی های حرارتی محتلفی را برای کنترل دقیق دما در هر مرحله از پخت و پز تنظیم می نمایند. این شرکت اساساً در پی ارائه یک فرآیند پخت و پز یک کلیدی است. دستگیره هوشمند این دستگاه به یک نمایشگر OLED مجهز شده است و کاربران می توانند با استفاده از این نمایشگر زمان و دمای پخت را تنظیم نمایند.

این قابلمه در هنگام پخت خشک به طور اتوماتیک وارد حالت حفاظتی می گردد تا از پختن بیش از حد و خشک شدن غذا جلوگیری کند. قابلمه هوشمند MIJIA Smart IH با یک کلیک، 5 دستور غذایی پیش فرض و 7 حالت مختلف را نیز ارائه می دهد. قیمت سرمایه گذاری جمعی این محصول 103 دلار آمریکا می باشد و با قیمت 133 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "قابلمه هوشمند شیائومی با بیش از 100 دستور غذای سرآشپزان مشهور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلمه هوشمند شیائومی با بیش از 100 دستور غذای سرآشپزان مشهور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید