نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور در سیستان وبلوچستان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور همزمان با سراسر کشور به منظور ترویج فرهنگ اشتغالزایی مهارت آموختگان با سرمایه خرد، 24 تا 26 آذرماه در زاهدان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور در سیستان وبلوچستان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک ، از زاهدان ، جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در جلسه شورای توسعه آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: ترویج و توسعه فرهنگ مهارت به عنوان ضرورت اشتغال پایدار با تاکید بر مشاغل مقرون به صرفه، ارتقای فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه، جهش مهارت با اجماع سازی شرکا و ذینفعان و حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین در راه اندازی کسب و کار از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه در استان است.

وی از ارائه بالغ بر 100 حرفه مهارتی مقرون به صرفه قیمت در این نمایشگاه اطلاع داد و اضافه نمود: تمامی مهارت آموختگان کارآفرین می توانند در این نمایشگاه حضور پیدا نموده و بازدید از نمایشگاه که در محل مرکز فنی و حرفه ای شماره یک برگزار می گردد برای عموم آزاد است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کسب و کار هایی که با حداقل سرمایه 100 میلیون ریالی قابلیت راه اندازی داشته باشند ارائه می گردد، اضافه نمود: کارآفرینان مهارت آموخته در این نمایشگاه به ارائه راه حل های راه اندازی کسب و کار های خرد پرداخته و متقاضیان شغل و جوانان جویای کار را با روش های نوین کسب و کار آشنا می نمایند.

وی نقش مهارت آموزی برای راه اندازی مشاغل را بسیار مهم مطرح کرد و گفت: توانمندسازی جوانان در حوزه های شغلی نیازمند آموزش بوده که فنی و حرفه ای در این راستا گام های ارزشمندی برداشته است.

شهریاری بیان نمود: مهارت آموزی یکی از مهمترین عوامل رسیدن به اشتغال است و موفقیت شغلی در پی داشتن مهارت محقق می گردد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور در سیستان وبلوچستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور در سیستان وبلوچستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید