قابلیت نو ردیاب بلوتوث در اندروید

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، گجت ها و محصولات الکترونیکی روزبه روز در حال پیشرفت هستند. AirTag ها ردیاب های بلوتوثی شرکت اپل هستند که می توان از آن ها برای ردیابی وسایلی که در معرض گم شدن هستند مانند کیف، کلید و حتی حیوانات خانگی استفاده کرد. این محصول نگرانی هایی در بعضی افراد در مورد استفاده از این دستگاه برای ردیابی آن ها ایجاد نموده است. به همین منظور سازندگان ایرتگ های اپل اقداماتی برای مقابله با سواستفاده از این محصول انجام داده اند.

قابلیت نو ردیاب بلوتوث در اندروید

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، گوگل نیز ممکن است به زودی قابلیت تشخیص ردیاب بلوتوث را مستقیماً به اندروید اضافه کند. ممکن است گوگل هرگز این ویژگی را منتشر نکند، اپل در خاتمه سال گذشته میلادی ویژگی تشخیص ردیاب را منتشر کرد. این ویژگی به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد تا ایرتگ های نزدیک خود را پیدا نمایند. اکنون به نظر می رسد اندروید نیز به طور مستقیم در حال کار بر روی ویژگی اسکن برچسب مشابه می باشد.

تشخیص ردیاب بلوتوث در اندروید هنوز در مراحل اولیه توسعه واقع شده است. اپلیکیشن اندروید اپل برای تشخیص AirTags ها از کاربران می خواهد که به صورت دستی اسکن ردیاب های اطراف را شروع نمایند. ویژگی یافتن ردیاب هایی که با شما در حال حرکت هستند، مانند اپلیکیشن iOS، به طور اتوماتیک در پس زمینه کار نمی نماید. iOS امکان معین دقیق ردیاب ها را به وسیله Ultra Wideband (UWB) فراهم می نماید. تعداد کمی از تلفن های اندرویدی نیز این ویژگی را ارائه می دهند. هنوز تعیین نیست ردیاب بلوتوثی گوگل صرفا یک اسکنر خواهد بود یا ویژگی های بیشتری را نیز ارائه می دهد.

منبع: 9to5google

منبع: فرارو

به "قابلیت نو ردیاب بلوتوث در اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت نو ردیاب بلوتوث در اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید