بیل گیتس موبایل اندروید را به آیفون ترجیح می دهد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک به نقل از مک رومرز، بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت یک جلسه پرسش و پاسخ صوتی در اپلیکیشن کلاب هاوس برگزار کرد. او طی این جلسه شرح داد که همچنان موبایل اندروید را به آیفون را ترجیح می دهد. به گفته او فراوری نمایندگان دستگاه های اندروید در مورد یکپارچه سازی نرم افزار انعطاف پذیرتر عمل می نمایند.

بیل گیتس موبایل اندروید را به آیفون ترجیح می دهد

او در گفتگویی با اندرو رأس سورکین (خبرنگار آمریکایی) در این اپ شرکت و درباره استفاده از سیستم اندروید درگذشته صحبت کرد. سورکین از او سوال کرد که آیا علاقه اش به دستگاه های اندروید تغییر نموده است یا خیر، زیرا اپلیکیشن کلاب هاوس فقط روی سیستم iOS فراهم است.

بنیانگذار مایکروسافت در پاسخ شرح داد که هنوز هم اندروید را ترجیح می دهد اما برای انجام بعضی کارها از آیفون استفاده می نماید. دلیل گیتس برای استفاده از اندروید آن است که بیشتر اوقات فراوری نمایندگان نرم افزار مایکروسافت را به طور پیش فرض روی دستگاه ها نصب می نمایند.

او در این باره گفت: من در حقیقت از یک موبایل اندروید استفاده می کنم. چون می خواهم همه چیز را تحت کنترل داشته باشم. گاهی اوقات از آیفون ها هم استفاده می کنم، اما دستگاهی که همواره همراهم می برم، مجهز به اندروید است.

بعضی از فراوری نمایندگان دستگاه های اندروید نرم افزار مایکروسافت را به طور پیش فرض روی آنها نصب می نمایند و این کار مرا راحت تر می نماید. آنها در مورد چگونگی ا رتباط نرم افزار با سیستم عامل انعطاف پذیرتر عمل می نمایند. در نهایت من هم به استفاده از چنین دستگاهی عادت نموده ام.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بیل گیتس موبایل اندروید را به آیفون ترجیح می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل گیتس موبایل اندروید را به آیفون ترجیح می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید