عده ای با برنامه ریزی در صدد تضعیف بخش خصوصی هستند

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، رئیس اتاق کرمان با ابراز نگرانی از پیشامدهای اخیر علیه اتاق ایران گفت: اینکه با فروکش کردن یک موضوع مجدد مسئله جدیدی مطرح می گردد نشان می دهد که جریانی برای تضعیف بخش خصوصی در کشور برنامه ریزی نموده است.

عده ای با برنامه ریزی در صدد تضعیف بخش خصوصی هستند

مهدی طبیب زاده در گفت وگو با اتاق ایران آنلاین با نگاه به جایگاه فعلی اتاق ایران در اقتصاد کشور و بعضی فعالیت هایی که به تازگی علیه این نهاد شاهد هستیم، گفت: اینکه هر روز موضوعی تازه مطرح می گردد و پس از فروکش کردن، دوباره جریانی آن را زنده نگه می دارد، این نگرانی را در اذهان ایجاد می نماید که عده ای با برنامه ریزی در صدد تضعیف بخش خصوصی در کشور هستند.

این فعال مالی توضیح داد: به هر حال هر سازمانی با ایرادات و مسائلی روبه روست و باید برای حل آنها راهکاری را اتخاذ کند. در این رابطه آنچه مهم است، شیوه برخورد با مسائل و حل آنهاست؛ این روشی که شاهد آن هستیم، منجر به برطرف مسائل نخواهد شد.

او از اتاق ایران به عنوان نماد بخش خصوصی یاد کرد و گفت: این نهاد مدنی با قدمت طولانی که دارد، محفل صاحب نام هایی بوده، هست و خواهد بود، در این راستا آنچه در چارچوب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاروزی ایران شناخته می گردد، حاصل زحمات مجموعه ای از تولیدکنندگان و تجار به نامی است که سالیان سال کوشش کردند و امروز به دست ما رسیده و نباید به این سادگی اجازه دهیم که به بنیان آن آسیب بزنند.

به باور طبیب زاده، اظهارات و اتفاقات اخیر، بخش خصوصی را تضعیف نموده و به جایگاه اتاق ها آسیب زده و باید پیش از هر چیز با ایجاد انسجام بین فعالان مالی به این مسائل خاتمه دهیم و اجازه ندهیم جایگاه رفیع اتاق ایران تنزل مقام پیدا کند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "عده ای با برنامه ریزی در صدد تضعیف بخش خصوصی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عده ای با برنامه ریزی در صدد تضعیف بخش خصوصی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید