شرکت نانووان پیروز به ثبت پتنتی نانویی برای بهبود عملکرد باتری شد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، شرکت نانووان پیروز به ثبت پتنت جدیدی در USPTO شده که مربوط به فناوری ساخت مواد برای کاتد به منظور بهبود عملکرد باتری است.

شرکت نانووان پیروز به ثبت پتنتی نانویی برای بهبود عملکرد باتری شد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ ماه موزیک، استفان کمپبل، از مدیران شرکت نانووان متریالز (Nano One Materials) اظهار داشت، این شرکت پیروز به ثبت پتنتی در دفتر اختراعات آمریکا شده است. این پتنت مربوط به فناوری ساخت مواد برای کاتد به منظور بهبود عملکرد باتری است.

کمپبل می گوید: این پتنت دستاورد های جهانی ما را کامل می نماید و از مالکیت معنوی شرکت نانووان در حوزه باتری حفاظت می نماید. خواص سطحی مواد کاتدی تک بلوری ارائه شده در این پتنت موجب می گردد تا خواص مهم باتری بهبود یابد، در نتیجه زمان شارژ شدن کوتاه شده، طول عمر باتری افزایش یافته و ظرفیت باتری بیشتر می گردد. بهبود این خواص با استفاده از نوآوری در شرکت نانووان برای شرکاء راهبردی ما اهمیت زیادی دارد.

در فناوری نانووان به جای خوشه های بزرگ از ذرات منفرد استفاده شده است که این کار موجب می گردد تا با شارژ متناوب باتری، ساختار آن دچار زوال نشده و ترک روی آن ایجاد نگردد. این بهبود ها موجب افزایش دوام مواد کاتدی می گردد. نانووان با استفاده از فناوری های فراوری نوآورانه اقدام به فراوری این مواد کرده است. این فناوری ها در کشور های آمریکا، کانادا، تایوان، چین، ژاپن و کره جنوبی به ثبت رسیده است.

ژورف گای از مدیران شرکت نانووان می گوید: پتنت های نانووان چندوجهی هستند. ثبت بعضی پتنت های مربوط به فرآیند، اختصاصی بوده و بعضی به اصلاح مواد کاتدی با نانوبلور ها در این فرآیند ها مرتبط هستند. برای شرکاء راهبردی نانووان اهمیت زیادی دارد که پتنت های ثبت شده روی باتری های با خواص بهبود یافته متمرکز هستند، باتری هایی که با استفاده از مواد اختصاصی نانووان ارتقاء پیدا کرده اند.

شرکت نانووان برنامه توسعه مواد کاتدی را با هدف بهبود کارایی و ایمنی باتری ها دنبال می نماید؛ از این رو موادی به بازار عرضه کرده که مانع از واکنش های شیمیایی جانبی در باتری می شوند. این مواد موجب ارتقاء کیفیت باتری شده و راستا استفاده از این باتری ها در خودرو های الکتریکی هموار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرکت نانووان پیروز به ثبت پتنتی نانویی برای بهبود عملکرد باتری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت نانووان پیروز به ثبت پتنتی نانویی برای بهبود عملکرد باتری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید