سفر اپ: با Simple Habit Meditation به آرامش برسید

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، Simple Habit Meditation نام اپلیکیشنی برای دستیابی به آرامش در طول روز است. این برنامه با آموزش مدیتیشن به کاربران یاری می نماید تا استرسشان را کمتر نمایند. همراه خبرنگاران باشید تا با اپلیکیشن مذکور بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با Simple Habit Meditation به آرامش برسید

امروز اغلب افراد زندگی پراسترسی دارند؛ زندگی در شهر های بزرگ، ترافیک، مسائل محیط کار و موارد این چنینی باعث می شوند که استرس بگیریم. سفر کردن، سرگرمی با خانواده و این گونه سرگرمیات باعث می شوند که سطح استرس کاهش یابد. اما راه چاره های دیگری نیز برای به آرامش رسیدن وجود دارد. از جمله این راه چاره ها می توان به ورزش هایی در مورد تمرکز و بهبود اعصاب نظیر مدیتیشن اشاره نمود. مدیتیشن یک ورزش بسیار خوب برای تمدد اعصاب است اما اغلب باید در محیطی بسیار آرام و بدون دغدغه انجام گردد. در این مقاله از وبلاگ ماه موزیک قصد داریم تا با اپلیکیشنی در این خصوص آشنا شویم که به وسیله آن می توان در عرض چند دقیقه حتی در محل کار، مدیتیشن کرد.

Simple Habit Meditation نام اپلیکیشنی است که برای تلفن های هوشمند عرضه شده است. این اپلیکیشن عادت هایی را در افراد جهت دستیابی به آرامش در طول روز ایجاد می نماید. البته تمام فعالیت هایی که به وسیله این اپلیکیشن انجام خواهید داد تنها چند دقیقه به طول خواهند انجامید. پس بهتر است که این اپلیکیشن را امتحان کنید. باید بدین نکته توجه داشت که طرح های ماهانه و سالانه این سرویس پولی هستند ولی استفاده از طرح رایگان برنامه نیز می تواند کاربردی باشد. برای دانلود اپلیکیشن Simple Habit Meditation می توانید به وسیله لینک های زیر اقدام کنید.

منبع: کجارو

به "سفر اپ: با Simple Habit Meditation به آرامش برسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با Simple Habit Meditation به آرامش برسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید