ختام با خدمات رایگان پزشکی در 12 محله امتحان پس می دهد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، معلولان و مبتلایان به بیماری های خاص با اجرای طرح ختام در تکه سیزدهم مرکز از خدمات پزشکی و حمایتی بهره مند می شوند.

ختام با خدمات رایگان پزشکی در 12 محله امتحان پس می دهد

وبلاگ ماه موزیک، مریم باقرپور: تا به امروز افراد مبتلا به بیماری های خاص مانند اوتیسم، سندروم داون و... و همچنین معلولان زیر نظر نهادهای مختلف بودند و هر نهادی آماری ارائه می داد. این موضوع باعث شده بود تا برخی افراد از خدمات چند نهاد بهره مند شده و برخی هم خانه نشین باشند، بدون اینکه از حمایتی برخوردار باشند. اما حالا قرار است تمامی اطلاعات یکپارچه شود و خدمات در تکه سیزدهم مرکز در قالب طرح ختام (خانه توسعه انسانی محله) ارائه شود.

محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه 13 درباره این طرح می گوید: این طرح از طریق اداره کل سلامت شهرداری تهران پیشنهاد شده و به شکل آزمایشی در 12 محله منطقه 13 اجرا می شود. در این طرح علاوه بر یکپارچه سازی اطلاعات افراد نیازمند به بهره مندی از خدمات درمانی، پزشکی و حمایتی، برای سایر شهروندان برنامه های سلامت محور با مشارکت نهادهای مختلف برگزار می شود.

این طرح به گونه ای است که اگر در هفته سلامت قرار بر اجرای برنامه هایی باشد، هر نهاد با توجه به توانایی و داشته هایش خدمات را در جلسه های مشترک معرفی می کند و در ادامه به شکل واحد اجرا می شود. شهردار منطقه 13 می گوید: با اجرای این طرح و تعامل نهادها، امکان ارائه خدمات به تمامی شهروندان فراهم است و در این میان فقط عده ای خاص از خدمات پزشکی و حتی آموزشی رایگان و... بهره مند نمی شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ختام با خدمات رایگان پزشکی در 12 محله امتحان پس می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ختام با خدمات رایگان پزشکی در 12 محله امتحان پس می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید