خبرنگاران درخشش خبرنگاران خبرنگارانی اردبیل در جشنواره ابوذر

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، اردبیل - خبرنگاران- چهار خبرنگار خبرنگارانی اردبیل پیروز به کسب عناوین برتر در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اردبیل شدند.

خبرنگاران درخشش خبرنگاران خبرنگارانی اردبیل در جشنواره ابوذر

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، در این جشنواره که آیین اختتامیه آن عصر چهارشنبه برگزار گشت، نعمت محسن زاده در بخش خبر مقام نخست، مینا میرقاسمی در بخش یادداشت مقام اول ، گیتی طالبی در بخش گزارش رتبه دوم و یعقوب شاددل در بخش تیتر پیروز به کسب عنوان دوم شدند.

در این جشنواره یک هزار و 656 اثر در 9 بخش و 10 محور رقابت داشتند.

بر اساس اعلام هیات داوران، در بخش خبر این جشنواره نعمت محسن زاده از خبرگزاری وبلاگ ماه موزیک مقام اول، پویان حسنی فرد از خبرگزاری تسنیم مقام دوم و ابراهیم عزیز زاده از خبرگزاری ایکنا پیروز به کسب رتبه سوم شدند.

در بخش یاداشت مینا میرقاسمی از خبرگزاری وبلاگ ماه موزیک رتبه اول، سید مصطفی جمشیدی دوم و جهانگیر نیکخواه و مسلم نوروززاده مشترکا سوم شدند.

در بخش گزارش مهران عقلمند از خبرگزاری فارس مقام نخست، گیتی طالبی از خبرگزاری وبلاگ ماه موزیک و ونوس بهنود از روزنامه برای اردبیل مشترکا دوم و زهرا رضازاده از خبرگزاری تسنیم و فاطمه شکر زاده از روزنامه برای اردبیل مشترکا سوم شدند.

هیات داوران در بخش تیتر انتخاب اول نداشته و عنوان دوم به یعقوب شاددل از خبرگزاری وبلاگ ماه موزیک و مقام سوم به نسرین آذر کیش از خبرگزاری تسنیم تعلق گرفت.

در بخش مصاحبه و گفت و گو سعید دست افشان و حاتم رسولی از نشریه الصالحون مقام اول، مهدی جدی از رسانه سبلان ما دوم و حامد قادری از خبرگزاری فارس سوم شدند.

در بخش عکس موسی تقوی نمین از وبلاگ ماه موزیک مقام اول، علی انوار از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و فائزه ندایی از خبرگزاری ایکنا و مهدی همتی از رسانه سبلان ما مشترکا سوم شدند.

همچنین در آثار تلویزیونی ، انمیشن ، موشن گرافی نیز اکبر رزمی در بخش گزارش خبری، مهدی خروشی در بخش انمیشن ، مجید علیزاده در بخش گزارش تلویزیونی ، عدالت فرزانه در بخش مستند تلویزیونی ، علی اصغر سرباز در بخش موشن گرافی ، بهنام کمالی در بخش فیلم کوتاه و رسول حاجی زاده در بخش کاریکاتور بعنوان نفرات برگزیده انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران درخشش خبرنگاران خبرنگارانی اردبیل در جشنواره ابوذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخشش خبرنگاران خبرنگارانی اردبیل در جشنواره ابوذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید