جوکوویچ باید شرح دهد که چرا از زدن واکسن معاف شده است

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، استرالیا از برترین تنیسور دنیا خواست تا درباره نحوه دریافت معافیت نامه پزشکی برای عدم تزریق واکسن کرونا شرح دهد.

جوکوویچ باید شرح دهد که چرا از زدن واکسن معاف شده است

به گزارش وبلاگ ماه موزیک و به نقل از The Age استرالیا؛ نواک جوکوویچ روز گذشته با داشتن نامه معافیت پزشکی برای عدم تزریق واکسن کرونا برای شرکت در تنیس آزاد استرالیا 2022 راهی این کشور شد. مدیران برگزاری این رقابت ها پیش از این اعلام نموده بودند همه تنیسورهای شرکت کننده باید گواهی تزریق واکسن کرونا یا نامه معافیت پزشکی از تزریق این واکسن از سوی مقام های بهداشتی استرالیا داشته باشند.

بر اساس این گزارش؛ معافیت های نامه های پزشکی بعضی تنیسورها و مدیران برگزاری تنیس آزاد استرالیا به خاطر ابتلای به ویروس کرونا در 6 ماه اخیر صادر شده است. شاید نواک جوکوویچ هم با همین استثناء پیروز به دریافت نامه پزشکی شد. کرایگ تیلی، مدیر تنیس آزاد استرالیا نیز می گوید نواک جوکوویچ هیچ شرحی به او درباره نحوه دریافت این نامه نداده است. اکنون مقام های رسمی استرالیا و مدیران تنیس آزاد از نواک جوکوویچ خواسته اند تا به مردم شرح دهد بر چه اساسی واجد شرایط استثناء پزشکی برای تزریق واکسن کرونا شد.

تنیس آزاد استرالیا از 12 روز دیگر به مدت 2 هفته در سیدنی برگزار خواهد شد. جوکوویچ 34 ساله برنده 20 گرنداسلم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جوکوویچ باید شرح دهد که چرا از زدن واکسن معاف شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکوویچ باید شرح دهد که چرا از زدن واکسن معاف شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید