تله کابین رامسر ، قیمت بلیط و ده ها چیز دیگر (

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، هزینه استفاده از هر تله کابین بستگی به ایستگاه آن هم دارد. اما آنچه برایتان می گوییم، هزینه به روز شده بلیط تله کابین رامسر در آبان ماه 98 است

تله کابین رامسر ، قیمت بلیط و ده ها چیز دیگر (

امروز بدون هیچ مقدمه ای می رویم سر اصل مطلب. می خواهیم راجع به تله کابین رامسر صحبت کنیم و هر چیزی که راجع به آن می خواهید بدانید و یا باید بدانید برایتان می گوییم. وقتی قرار شد با سرویس گردشگری به آنجا سر بزنیم متوجه شدم کلی هم در سایت های اینترنتی عبارت قیمت بلیط تله کابین رامسر را هم سرچ نموده اید. خوب آن را هم به شما می گوییم. پس با وبلاگ ماه موزیک همراه باشید.

مجموعه تفریحی تله کابین رامسر

ضروری است قبل از آنکه به تله کابین رامسر برسیم مطلبی را به شما بگویم، یکی از معروف ترین مجموعه های تفریحی در شمال کشور، مجتمع تفریحی شهر سبز رامسر است که تله کابین بخشی از آن است. اما خود این مجموعه هم به نام تله کابین رامسر مشهور شده است. مجموعه ای توریستی است. یکی از زیباترین مناظر را بین خطوط تله کابین های ایران دادرد. به علاوه این مجموعه از سه بخش ساحلی، کوهپایه و بام تشکیل شده و جاذبه های مختلفی هم دارد. کلوپ تفریحات دریایی، زیپ لاین و پل معلق، کارتینگ، شهربازی، پینت بال و …

تله کابین رامسر

درواقع معروف ترین و پرطرفدار ترین بخش این مجموعه تله کابین آن است. با مناظری از دریا و کوه، دره و دامنه کوه، با ارتفاع 800 متری. راستای 2 کیلومتری دارد و با سرعت 3 متر بر ثانیه هم حرکت می نماید.

این تله کابین از ساختمان ساحلی آغاز می گردد. در ابتدای کار منظره هایی زیبا از جاده ساحلی، شهر بازی و سرزمین رویاها، پیست کارتینگ و هیجان در جریان آن، مزرعه های چای و باغ های پرتقال را مقابلمان قرار می دهد.

راستی مطلب کارتینگ چیست؟ کجا بازی کنیم را هم در مجله مان بخوانید تا ببینید با این بازی چه قدر آدرنالین خونتان بالا می رود.

پس از آن از لا به لای جنگل های رامسر و چابکسر می گذرد و در پاییز و زمستان نسیم خنک کوهستان را به شما هدیه می نماید. در نهایت هم، آن بالا از بین ابرهای ایستگاه خاتمهی راستا و توده های کوچک و بزرگ آن شما را عبور می دهد. تا بخش بزرگی از مجتمع شهر سبز در قله ایل میلی را بتوانید ببینید.

آدرس تله کابین رامسر

آدرس: استان مازندران، کیلومتر 5 غرب رامسر، مجموعه تفریحی تله کابین رامسر

باید از جاده کمربندی شهر بروید. میدان شهید رجایی را رد کنید و پیج کیلومتر به سمت غرب و شهر چابکسر و رودسر بروید. این مجموعه با پل معلق، کابین هایی که در هوا معلق هستند از دور نمایان می گردد.

بام تله کابین رامسر

خوب است این را واضح بگویم که بالای این قله برای هر سلیقه ای تفریح فراهم شده است و می توانید از هر سن و قشر و یا هر هزینه ای باشید بتوانید کلی لذتش را ببرید.

امکانات بام تله کابین

  • آلاچیق
  • فروشگاه صنایع دستی
  • خوراکی و تنقلات
  • فست فود، رستوران و کافه
  • سرویس بهداشتی
  • عکاسی در محل
  • تلفن عمومی

دیدنی ها و تفریحات تله کابین رامسر

همانطور که گفتیم مجتمع تفریحی شهر سبز رامسر را به نام تله کابین رامسر می شناسند. برای سر زدن و لذت بردن از تفریحات اینجا (بخش ساحلی، کوهپایه و بام) به بیش از یک روز زمان احتیاج دارید. پس این مقاله را تا خاتمه بخوانید تا بتوانید از زمان خود بهترین استفاده را ببرید و از قیمت بلیط تله کابین رامسر هم آگاه شوید.

بخش ساحلی تله کابین رامسر

یکی از زیباترین و شلوغ ترین بخش های این مجموعه بخش ساحلی آن است. تفریحات بی نظیر آبی دارد که اگر شرایط فصل مناسب باشد در اولویت گردشگری تان خواهد بود. در این قسمت فروشگاه های صنایع دستی، بوفه، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، سرویس بهداشتی از امکانات آن است.

همچنین ایستگاه پایینی تله کابین، ساحل سنگی، ساحل صدفی، مراکز خرید، کلوپ های ورزشی و آبنمای موزیکال هم در این بخش قرار گرفته اند. مرکز خرید بخش ساحلی مجموعه هم همین جااست. همچنین اینکه می توانید به انواع رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ های متنوع سر زده و کلی خوشمزه گردی کنید.

بخش کوهپایه مجموعه تله کابین رامسر

این قسمت از مجموعه پر از بازی و تفریحات هیجان انگیز است. شهربازی سرزمین رویاها، پیست موتور چهارچرخ، زمین پینت بال، سینمای شش بعدی و پیست کارتینگ درست همین جاست.

شهربازی سرزمین رویاها

این قسمت از مجموعه کلی راضی تان می نماید. تفریحاتی دارد که مناسب هر سلیقه و هر سنی است. آنها را به اختصار برایتان می گوییم.

  • سقوط آزاد
  • برج مبارز | تاب زنجیری
  • پاندول فضایی هیجان انگیز ترین بازی سرزمین آرزوها، پاندول فضایی است. پس از بسته شدن کمربند وسیله باز، ناگهان حرکت می نماید و شما مانند یک پاندول ساعت در جهت های چپ و راست در ارتفاع 20 متری از زمین تاب می خوردید.
  • قلعه وحشتبه شما پیشنهاد می کنم هرگز گول ظاهر ساده این قسمت را نخورید. اینجا به قدری ترسناک و هیجان انگیز است که زمانی که شما در قلعه هستید یک سری عکس از شما ثبت می گردد که وقتی خارج شدید خودتا با دیدن آنها به وحشت در چهره تان پی می برید.

باشگاه پینت بال آرتمیس

شهربازی بچه ها

اینجا فقط و فقط مخصوص بچه هاست. تمام وسایل این شهربازی مدرن و استاندارد است و می توانید لحظات شیرینی برای فرزندان خود به و جود بیاورید.

  • ماشین کوهستان
  • قطار کرم میوه
  • چرخ و فلک زمینی
  • سفینه فضایی
  • سفینه
  • ستاره دریایی
  • رولرکوسترها
  • فنجان چای
  • ماشین ضربه ای
  • ترامپولین
  • سینما شش بعدی

    یکی از بزرگترین سالن های سینما چند بعدی کشور، سینما شش بعدی رامسر است. با جایگاه های شتاب دهنده با دو برابر جاذبه زمین توان. بازی با کنسول هایِ بازیِ واقعیت مجازی، کنسول ویدیو گیم، واقعیت مجازی موتورسواری و اتوموبیل رانی از جذابیت های این سینما است.

  • تله فوتو
  • آتلیه نقاشی صورت بچه ها

پیست موتور چهار چرخ

پیست کارتینگ راکارت

پیست کارتینگ راکارت، 600 متر طول و 8 متر عرض دارد و از بهترین ماشین های مخصوص کارتینگ (کارت های بریل مدل 2014 تا 2016، ساخت ایتالیا) استفاده می نماید. در زمان های مختلف نیز در این پیست، مسابقه های متنوعی برگزار می گردد که هیجان را برای ورزشکاران و گردشگران بالاتر می برد. همچنین در کنار این پیست، کافی شاپی وجود دارد که مسافران و رانندگان می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

بخش بام تله کابین رامسر

وقتی به بام مجموعه می رسیم انگار تازه رسیدیم به بخش اصلی ماجرا. اینجا همانجایی است که بسیاری خاطرات خوش ثبت خواهد شد.

  • پارک جنگلی هزار پله رامسر

    تله کابین رامسر، ساحل این شهر را به قله ایل میلی متصل می نماید. مسوولان هم پارکی جنگلی در ارتفاعات قله ایل میلی طراحی و ساخته اند به نام هزار پله یا ایل میلی، در ارتفاع 900 متری و چشم انداز 360 درجه از دریا تا جنگل.

  • سافاری جنگل

    یکی از تفریحات تله کابین رامسر، سافاری جنگل است که گردشگران و طبیعت گردان مشتری های پرو پا قرص آن هستند. با ترکیب دو پل معلق چوبی و یک زیپ لاین که یک مجموعه هیجان انگیز را به وجود آورده است.

  • زیپ لاین تله کابین رامسر

    مطلبی در مجله منتشر کردیم با نام زیپ لاین چیست و کجا بازی کنیم؟ اگر آن را خوانده باشید و یا بخوانید خواهید دید که تفریحی بسیار لذت بخش و پر از هیجان است. قاب های بی نظیری از مناظر زیر پایتان را در حالی که شما در حال پرواز هستید به شما هدیه می دهد. حالا زیپ لاین رامسر را تصور کنید با آن مناظر دیدنی، جایی وسط جنگل، کوه پایه ها و مرتفع ایل میلی، عبور از پارک جنگلی. این یعنی مهیج ترین بخش گردشگری شما در تله کابین رامسر.

قیمت بلیط تله کابین رامسر 98

هزینه استفاده از هر تله کابین بستگی به ایستگاه آن هم دارد. اما آنچه برایتان می گوییم، هزینه به روز شده بلیط تله کابین رامسر در آبان ماه 98 است که 40 تا 50 هزار تومان اعلام شده است. همچنین قیمت بلیط زیپ لاین رامسر هم از 35 تا 50 هزار تومان است.

اقامت در تله کابین رامسر

مجموعه شهر سبز یک هتل با سوییت های مختلف و دهکده جنگلی در قسمت بام تله کابین رامسر هم دارد که آن را هم هتل تله کابین رامسر می شناسند. 6 طبقه دارد و با سوییت های ماه عسل، تایتانیک، نرگس، مگنولیا، یاس، رز، کوهستان و کاملیا. دهکده جنگلی این بخش هم دارای کلبه های 2 نفره، 4 نفره و 6 نفره است.

جالب است بدانید بلیت رفت و برگشت خط تله کابین فقط یک بار در فاکتور نهایی شما حساب می گردد و در مدت اقامت، هزینه تله کابین از شما دریافت نمی گردد. همچنین اگر مسئله ای برای تله کابین به وجود آمد و امکان استفاده از آن نبود مسافران می توانند با سرویس خودرو مجموعه به اتاق ها و سوییت های خود برسند.

منبع: پیام دلتا

به "تله کابین رامسر ، قیمت بلیط و ده ها چیز دیگر (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تله کابین رامسر ، قیمت بلیط و ده ها چیز دیگر ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید