بهترین روش های لیفتینگ صورت به صورت طبیعی

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، کاهش نشاط پوست و افزایش چین وچروک پوست صورت، اغلب به دلیل کاهش شدید یا ناگهانی وزن، پیری و انتخاب نوع اشتباه شیوه زندگی هستند که منجر به از دست رفتن الاستین و کلاژن پوست صورت شما می گردد. جوان سازی و کشیدن پوست صورت یک بخش بسیار جالب از جراحی زیبایی است. در طول دهه گذشته، تحقیقات زیادی برای پیشرفت تکنیک ها و فن آوری های مورداستفاده برای برطرف نشانه های پیری پوست صورت و بدن اجرا شده است. امروزه جراحان پلاستیک می توانند برای یاری به بیماران خود، از گزینه های بسیاری که برای درمان وجود دارد استفاده نمایند که بیماران به ظاهر جوان تری برسند.

بهترین روش های لیفتینگ صورت به صورت طبیعی

سوزن و چاقو (استفاده از روش های مختلف جراحی) و این گونه درمان ها چیزی به پوست اضافه نمی نماید؛ در نظر دریافت این موضوع لازم است که پوست به طور طبیعی کار می نماید (تحریک برای افزایش فراوری مگا کلاژن پوستمان و یا کار کردن بر روی عضلات صورت). پس درنتیجه نمی توان راه کارهای رشد طبیعی پوست را در یک تایم کوتاه جراحی سرپایی انجام داد. انجام جراحی های زیبایی پوست ممکن است در ابتدا نتیجه خوبی برای ما ایجاد کند اما جراحی های مختلف راه کار موقتی هستند.

در ادامه راه کارهایی را بیان می کنیم که بهترین روش های لیفتینگ صورت هستند و شما با استفاده از یک سری تمرینات یوگا صورت و یا چند روش آسان روزانه به صورت طبیعی٬ مجانی و به مرورزمان از پوست شاداب و بدون چین وچروک برخوردار خواهید شد.

بهترین روش های لیفتینگ صورت

1. انجام تمرینات یوگا صورت

انجام مدل یوگا حالت شیر حداقل یک دقیقه است. این تمرین تمام عضلات صورت شما را تشدید می نماید و به شما یاری می نماید تا جوان تر شوید.

  • چشمان خود را ببندید و به آرامی وارد بدن خود شوید، درحالی که پوست صورت خود را به اندازه کافی محکم نگه داشته اید.
  • تا آنجا که ممکن است زبانتان را بیرون بیاورید.
  • چشمان خود را باز کنید و ابروهای خود را بالا ببرید.

ورزش پیشانی را انجام دهید. این تمرین یاری می نماید تا چین وچروک پیشانی کاهش یابد و به سفت کردن عضلات خطوط پیشانی شما یاری می نماید.

  • دست ها را در هر طرف پیشانی خود در نزدیکی شقیقه قرار دهید.
  • انگشتان خود را از هم جدا کنید و انگشت شست خود را نزدیک خط موی خود قرار دهید.
  • انگشتان دست خود را در انتهای ابروها قرار دهید.
  • به آرامی پوست دست را بر روی پیشانی خود بکشید تا پوست سفت گردد.
  • ابروهای خود را تا حد امکان بالا ببرید.
  • این موقعیت را برای پنج ثانیه نگه دارید و پنج بار تکرار کنید.

با استفاده از انگشتان خود، گونه ها را سفت و سفت تر کنید. در اینجا بعضی از تمرینات را می توانید امتحان کنید:

  • مستقیم نگاه کنید و انگشت های اشاره خود را بالای گونه خود قرار دهید.
  • به طور مرتب انگشت ها را روی پوست خود فشار دهید و دایره های کوچکی بالای گونه بسازید و فشار دهید.
  • لب های خود را به شکل O نموده و سپس لب خود را به شکل لبخند وسیع بکشید.

2. آب بیشتری بنوشید

یکی از طبیعی ترین و بهترین روش های لیفتینگ صورت این است که آب زیادی بنوشید. آب هیدراته پوست شما را بهبود می بخشد و باعث می گردد که پوست نرم تر و نرم تر گردد. نوشیدن حداقل هشت لیوان آب در روز و جایگزینی آب به جای نوشابه و قهوه به شما توصیه می گردد.

3. سیگار نکشید

سیگار کشیدن با شکستن کلاژن و الاستین پوست، فرایند پیری ر افزایش می دهد و پوست شما را از اکسیژن محروم می نماید.

4. افزایش مصرف ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها

تمام غذاهای سالم مانند میوه ها و سبزی های حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی که به طور طبیعی پوست را با ترمیم الاستین و کلاژن سفت می نمایند، امتحان کنید. رژیم غذایی خود را با مصرف بیشتر میوه ها، سبزی ها، آجیل، منابع نابالغ پروتئین و حبوبات بهبود دهید.

5. پوست صورت خود را با استفاده از روغن زیتون طبیعی ماساژ دهید

روغن زیتون حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است که به طور طبیعی پوست شما را مرطوب می نماید تا آن را قوی تر و محکم تر کند. روغن زیتون را به مدت یک دقیقه روی صورت خود ماساژ دهید، سپس با آب بشویید.

6. استفاده از ماسک های طبیعی

یکی از بهترین روش های لیفتینگ صورت این است که از ماسک های طبیعی صورت برای زیباسازی پوست خود بهره ببرید.

مارک های تجاری ماسک های صورت معمولاً حاوی مواد شیمیایی، تحریک نماینده و فرمول های دیگر هستند که پوست شما را از روغن های طبیعی پاک نموده و خطوط و چین وچروک ها را بدتر می نمایند. از سوی دیگر، مواد طبیعی حاوی مواد مغذی هستند که باعث می گردد پوست شما به طور طبیعی سفت وسخت شوند. بطور مثال شما را با دو ماسک طبیعی آشنا می کنیم.

ماسک موز: موز رسیده را با استفاده از چنگال له کنید، سپس عصاره موز را به طور مساوی بر پوست صورت خود اعمال کنید، پس از 20 دقیقه بشویید.

مخلوط سفیده تخم مرغ و دو تا سه قطره آب لیمو: مخلوط را به صورت خود بمالید، سپس بعد از اینکه کاملاً خشک شد، بشویید.

7. اجتناب از قرار دریافت صورت در معرض نور مستقیم خورشید به مدت زمان طولانی

قرار دریافت در برابر نور مستقیم خورشید برای مدت زمانی بیش از 15 یا 20 دقیقه، باعث از بین رفتن کلاژن طبیعی پوست و نیز روغن های طبیعی و در نتیجه موجب ایجاد چروک و خطوط ظریف در صورت شما می گردد. استفاده از کرم های ضد آفتاب با اس پی اف کافی٬ کاهش زمان قرار دریافت در زیر نور خورشید، یا استفاده از یک کلاه آفتابی برای محافظت از پوست شما لازم است.

8. از یک جراح زیبایی مشاوره بخواهید

درمان هایی نظیر لیزر درمانی و جراحی زیبایی صورت یاری می نماید که خطوط و چین وچروک را کاهش دهید. اگرچه جراحی های زیبایی درمان موقت پوست هستند اما برای شناخت بیشتر نوع پوست خود و در خصوص گزینه های خود برای درمان چهره تان به یک جراح زیبایی بروید و یا با یک جراح زیبایی صحبت کنید.

9. بیشتر بخوابید

یکی از ساده ترین و آسان ترین و بهترین روش های لیفتینگ صورت داشتن خواب مناسب است. خواب برای رشد و تکثیر سلول های پوست بدن شما حیاتی است و به تغییر و جایگزینی سلول های آسیب دیده و مرده که سبب سست شدن پوست می شوند، یاری می نماید. برای بهبود ظاهر پوست خود، طوری برنامه ریزی کنید که در هر شبانه روز به هشت ساعت خواب دست پیدا کنید.

برگرفته از: wikihow.com

منبع: مجله انگیزه

به "بهترین روش های لیفتینگ صورت به صورت طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین روش های لیفتینگ صورت به صورت طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید