افشای تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 Lite

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، شرکت سامسونگ الکترونیکس میخواهد تا در ماه ژوئن (تابستان) امسال میلادی، از جدیدترین تبلت خود با نام رسمی Samsung Galaxy Tab S7 Lite 5G رونمایی کند، اما تا به امروز اطلاعات دیگری در خصوص این محصول جدید خود را منتشر نکرده است. با این حال و علی رغم محافظه کاری این شرکت در عدم ارائه جزئیات بیشتر درباره این تبلت، در طی یک هفته اخیر تصاویر غیر رسمی از آن منتشر شده است که تاحدودی ما را با محصول پیش رو آشنا می سازد.

افشای تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 Lite

به گزارش وبلاگ ماه موزیک به نقل از وبسایت gsmarena، ما می دانیم که سامسونگ میخواهد یک تبلت ارزان قیمت با نام Galaxy Tab A7 Lite را به بازار عرضه کند و حتی این شانس را داشتیم که معینات اصلی آن را به همراه تصاویر رندر مشاهده کنیم. با این حال اکنون و دنبال انتشار تصاویر رندر جدیدتر، این فرصت را یافته ایم تا نگاه بهتری به طراحی این تبلت جدید سامسونگ داشته باشیم و همچنین ببینیم که رنگ نقره ای تا چه حد با این دستگاه تناسب دارد.

جدیدترین تصویر رندر از Galaxy Tab S7 Lite 5G

به لطف تصاویر جدیدی که از این تبلت درز نموده است، می توانم بهتر از عکس های قبلی حاشیه های صفحه نمایش تبلت مالی سامسونگ را به همراه دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه مشاهده کنیم. علاوه بر این، تصاویر جدید نمای کناری تبلت را نیز در اخیار ما قرار می دهد و بر همین اساس که ما می توانیم به وجود برامدگی کوچکی که برای پنل دوربین دستگاه درنظر گرفته شده است، پی ببریم. همچنین ما قادر هستیم، دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور را که در سمت راست دستگاه قرار گرفته اند، مشاهده کنیم، با این شرح اضافه که دکمه پاور در گوشه بالای سمت راست دستگاه جای گرفته است.

در تصاویر قبلی نیز معین شده است که Galaxy Tab S7 Lite 5G در واقع نسخه بعدی Galaxy Tab S7 بشمار می رود با این تفاوت که حاشیه میان نمایشگر و کناره دستگاه کاهش یافته است. کناره های این دستگاه نیز به صورت کاملاً صاف طراحی شده و به نظر می رسد محلی برای اتصال S Pen درنظر گرفته شده است. همچنین گفته می گردد که این تبلت ارزان قیمت، از پردازنده هلیو P22T مدیاتک، سه گیگابایت رم، صفحه نمایش 8.4 اینچ (یا شاید 8.7 اینچ) IPS LCD و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی استفاده می نماید. Galaxy Tab S7 Lite در ماه ژوئن و در رنگ های نقره ای، صورتی، مشکی و سبز روانه بازار ها خواهد شد.

تصویر قبلی رندر از Galaxy Tab S7 Lite 5G

منبع: فرارو

به "افشای تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 Lite" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 Lite"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید