اطلاعاتی مفید جهت مصرف محصولاتی که پوست شما را لطیف، شاداب و جوان نگاه می دارد:

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، ویتامین E دارای خواص بسیاری از قبیل آبرسانی به پوست و به حداقل رساندن آثار زخم، کشیدگی، ورقه ورقه شدگی، ترک پوست و لب و حتی چروک های خفیف پوست است. ویتامین E جهت تمام اشخاصی که در معرض آفتاب، یا در شهرهای پر جمعیت و آلوده و یا کسانی که در معرض عوامل استرس زای محیطی و سموم مختلف مانند سموم موجود در دود سیگار زندگی می نمایند توصیه می گردد. این سموم

اطلاعاتی مفید جهت مصرف محصولاتی که پوست شما را لطیف، شاداب و جوان نگاه می دارد:

اطلاعاتی مفید جهت مصرف محصولاتی که پوست شما را لطیف، شاداب و جوان نگاه می دارد:

نویسنده: امیر هادی مشایخ

مدیر عامل شرکت کیمیای سبز

ویتامین E

ویتامین E دارای خواص بسیاری از قبیل آبرسانی به پوست و به حداقل رساندن آثار زخم، کشیدگی، ورقه ورقه شدگی، ترک پوست و لب و حتی چروک های خفیف پوست است.

ویتامین E جهت تمام اشخاصی که در معرض آفتاب، یا در شهرهای پر جمعیت و آلوده و یا کسانی که در معرض عوامل استرس زای محیطی و سموم مختلف مانند سموم موجود در دود سیگار زندگی می کنند توصیه می شود. این سموم به وسیله قدرت آنتی اکسیدانی ویتامین E خنثی می شوند.

ترکیبات مرطوب کننده، در فرآیند های فیزیولوژیکی که جهت حفظ تعادل در آب سطوح مختلف پوست انجام می گیرند همکاری می کنند. لیپیدهای موجود در لایه اپیدرم (خارجی) پوست نقش لایه محافظتی را ایفا می کنند. در اثر تماس مستقیم و دایم لایه خارجی پوست با آفتاب، خاک، هوا و سموم و آلودگی های فضای اطراف ما، فسفولیپیدهای موجود در این جداره اکسیده و تخریب می گردند. ویتامین E با قدرت رطوبت بخشی فراوان که از خواص آنتی اکسیدانی آن است با فرآیند اکسیده و تخریب شدن لیپیدها و در نتیجه لایه اپیدرم (خارجی) پوست مبارزه می نماید.

پماد آرام بخش پوستی صد در صد طبیعی ویتامین E جیمیسون، با استفاده از قابلیت های بالای سیستم کنترل رطوبت خود پوست و با ترکیباتی از مرطوب کننده های طبیعی و لیپیدهای محافظ، به بهبود سلولهای پوستی یاری می نماید.

کوانزیم کیو 10

این ماده اولین بار در سال 1957 در انستیتو آنزیم دانشگاه ویسکونسین به وسیله دکتر فردریک کرین از قلب گاو جدا شده و نام گذاری آن به ساختمان شیمیایی اش برمی شود.

(Q برای Quinine و 10 برای تعداد واحدهای Isoprenoid در ادمه آن)

آنتی اکسیدان ها ترکیبات شیمیایی هستند که رادیکال های آزاد و سایر مولکول های مخرب را در بدن خنثی می کنند. از جمله این ترکیبات می توان به ویتامین های

A,C.E، سلنیوم و COQ10 و اشاره کرد. بطور طبیعی ، میوه ها و سبزیجات برترین منابع این آنتی اکسیدان ها هستند.

در تحقیقات تعیین شده که اگر چه بدن آنتی اکسیدان های مورد احتیاج خود را فراوری می نماید اما مقدار این آنتی اکسیدان ها تحت تأثیر عوامل محیطی، شرایط زندگی و افزایش سن، کاهش می یابد.

COQ10 بعنوان یک آنتی اکسیدان می تواند از بروز علائم پیری پوست و بروز چین و چروک پیشگیری کند.

پوست، بعنوان خارجی ترین بخش از بدن، در سطحی وسیع در معرض انواع استرس های محیطی مخصوصاً اشعه ماوراء بنفش واقع شده است که باعث ایجاد پدیده ای بنام Photo- aging یا پیری پوست می شود. تعیین شده است که رادیکال های آزاد فراوری شده به وسیله اشعه ماوراء بنفش، عوامل اصلی پیری پوست می باشند. لذا آنتی اکسیدان هایی نظیر COQ10 می توانند بعنوان ترکیبات ضد چروک به کار برده شوند.

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده روز ویتامین A حاوی SPF20

تنها ماده ضد چروک در جهان ویتامین A رتینول می باشد که طی فرآیندی سلول های مرده پوست را جدا کرده و فرایند نوسازی را تکمیل می نماید.

کرم ویتامین A رتینول روز اولین ویتامین A استعمال خارجی است که برای مصرف روزانه تجویز می شود . این کرم یک محصول انحصاری با قابلیت های بالا برای جوان سازی پوست می باشد. این کرم حاوی دو نوع ضدآفتاب (ضد آفتاب شیمیایی اکتیل متوکسی سینا نامیت 6% و زینک اکساید 6% و ضد آفتاب فیزیکی 6%) می باشد. این کرم از پوست در مقابل اشعه های مضر آفتاب کاملاً محافظت کرده و به جهت داشتن ویتامین های A,E,C و پرو ویتامین B5 یک ضد چروک قوی می باشد. ویتامین E موجود در این کرم (توکوفریل استات) بدون بستن منافذ پوست سبب رطوبت رسانی به پوست می شود. این ویتامین از DNA سلول های پوستی در مقابل اکسیداسیون ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می نماید. وجود ویتامین C در این کرم با مکانیسمی استثنائی موجب کنترل فرآیند ملانین سازی پوست (لکه های قهوه ای) می شود. پرو ویتامین B5 با نفوذ به لایه درم به پنتنوئیک اسید که خود مولد کوآنزیم A است تبدیل می شود.

کرم دور چشم ویتامین E

این محصول که حاوی ویتامین K است، به سلامت مویرگهای ریز دور چشم و گردش هر چه بهتر خون یاری کرده و در نتیجه باعث از بین رفتن حلقه های سیاه دور چشم و هم چروک و پف زیر چشم می شود. در ضمنً این محصول حاوی COQ10 می باشد از این رو حفظ رطوبت پوست را در بر خواهد داشت و مکاهمم دفاعی پوست را افزایش می دهد، بعلاوه قابلیت ارتجاعی پوست اطراف چشم را بهبود می بخشد.

حاوی عصاره گیاه آرنیکا که سبب خوابیدن پف زیر چشم شده و چین و چروک و التهابات دور چشم را کاهش می دهد.

حاوی عصاره خیار، که باعث آرامش و تسکین چشمهای خسته می شود.

منبع: 7 روز زندگی شماره 84

منبع: راسخون

به "اطلاعاتی مفید جهت مصرف محصولاتی که پوست شما را لطیف، شاداب و جوان نگاه می دارد:" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی مفید جهت مصرف محصولاتی که پوست شما را لطیف، شاداب و جوان نگاه می دارد:"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید