آشنایی با برند های مطرح در صنعت گردشگری جهان!

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، صنعت گردشگری یا همان صنعت توریسم یکی از محبوب ترین صنایع ملی و بین المللی است. در این زمینه برندهای خاصی نیز مشغول فعالیت هستند و در افزیش خدمات رسانی به گردشگران داخلی و گردشگر های خارجی کوشش می نمایند. در این مقاله تصمیم به معرفی برندهای برتر گردشگری گرفته ایم. اگر به سفرهای خارجی علاقه زیادی دارید پیشنهاد می کنیم با مطالعه این مقاله ما را همراهی کنید.

آشنایی با برند های مطرح در صنعت گردشگری جهان!

برای خرید آنلاین مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی وبلاگ ماه موزیک روی تصویر زیر کلیک کنید:

برند Princess Cruises

برند کروز پرنسس یک برند معروف و متعلق به شرکت Carnival است که در امریکا واقع شده و دفتر اصلی آن در Santa Clarita, California واقع شده است. این برند ارائه کننده تورهای کروز در ایالات متحده امریکاست که در سال 2018 به عنوان بهترین برند کروز در دنیا شناخته شد.

برند کروز پرنسس یکی از قدیمی ترین برندهای مربوط به صنعت گردشگری است چرا که تاسیس آن به سال 1965 بازمی گردد. هم اکنون نیز 30 هزار نفر کارمند دارد و دارای یک هزار و 779 میلیون دلار سرمایه کلی است.

برند China International Brand

برند ملی چین طی چند سال گذشته توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای بین المللی ارتقا دهد. طبق آخرین اعلامیه رسمی که از جانب این موسسه اعلام شده است. سرمایه شرکت یک میلیارد و 987 میلیون دلار می باشد. فعالیت این برند بسیار گسترده بوده و اغلب زوایای صنعت گردشگری را دربرگرفته است.

شرکت Ciht Mark Brand | صنعت توریسم

Ciht Mark Brand نیز یکی از برندهای معروف در عرصه توریسم و گردشگری است که به ایالات متحده امریکا تعلق دارد. این برند در سال 2019 با سرمایه ای معادل یک میلیارد و 989 میلیون دلار به عنوان باارزش ترین برند توریسم در دنیا معرفی شد. این برند نیز همچون گزینه اخیر در بخش های مختلفی از صنعت توریسم فعالیت داشته و به یک یا چند بخش خاص محدود نشده است.

برند happy valley china

برند happy valley china یک برند خاص در زمینه گردشگری نیست بلکه یکی از شاخه های آن، فعالیت در این عرصه است. البته باید بدانید که صنعت گردشگری به عنوان مهمترین شاخه این برند شناخته می گردد. دفتر مرکزی آن در پکن واقع شده است و تاسیس آن نیز به سال 2006 باز می گردد.

برند amc theaters | صنعت توریسم

برند معروف ای ام سی در سال 1920 تاسیس شده است. دفتر مرکزی این برند در کانزاس آمریکا واقع شده است. AMC علاوه بر مدیریت شعب مختلف سینما، که باعث شده است تا سرمایه آن به شدت افزایش یابد سهم بسیار زیادی در صنعت گردشگری آمریکا نیز دارد. سرمایه تقریبی برند ای ام سی بیش از پنج میلیارد و نیم برآورد شده است.

برند Carnival

کارنیوال یک برند بزرگ در امریکاست که حتی برندهای معتبری همچون پرنسس کروز را هم در زیرمجموعه خود قرار داده است. این برند 48 ساله امریکایی با برگزاری تورهای کروز به درآمدی بالغ بر ده میلیارد دلار در سال 2011 رسید. امروزه کارنیوال پنجمین برند معروف و محبوب دنیا در حوزه گردشگری به شمار میرود.

برند NCL

NCL مخفف Norwegian Cruise Line است. این برند نیز در حوزه برگزاری تورهای کروز فعالیت دارد و دفتر اصلی آن در امریکا و شهر میامی است. این برند نیز یکی از قدیمی ترین برندهای گردشگری است که تاسیس آن به سال 1966 باز می گردد.

China International Travel Service Corporation Limited | صنعت توریسم

شرکت خدمات توریستی بین المللی چین ترجمه اصلی و دقیق برندی است که در این مبحث معرفی می گردد. سازمان ملی گردشگری چین نیز یکی از زیرمجموعه های همین برند است. این برند بزرگ چینی به عنوان سومین برند برتر در دنیا و در عرصه صنعت توریسم به شمار میرود. سرمایه این برند در سال 2019 بالغ بر 3 میلیارد و 661 میلیون بوده است.

گروه تجاری TUI

دومین برند برتر دنیا در عرصه توریسم و گردشگری به گروه تجاری TUI متعلق است. این برند خاص کشور آلمان بوده و دارای خطوط هوایی و تورهای کروز مختلف می باشد. قدمت این برند به سال 1923 می رسد و می توان آن را در شرف 100 سالگی قلمداد کرد. خدمات این گروه تجاری به اروپا و امریکای شمالی محدود است و دفتر مرکزی آن در هانوور و برلین آلمان واقع شده است.

Royal Caribbean International

اگر می خواهید بهترین برند گردشگری دنیا را بشناسید باید با Royal Caribbean International آشنا شوید. این برند بعلاوه به کشور امریکا تعلق دارد و با برگزاری تورهای کروز و صدها کشتی تفریحی به بی بدیل ترین برند توریسم بین المللی مبدل شده است.

دفتر اصلی این برند نیز در میامی است و با قدمتی در حدود 52 سال، شناخته شده ترین برند دنیا در این زمینه است. طبق آخرین آمار اعلام شده، این برند در عرصه گردشگری به 3 میلیارد و 849 میلیون دلار سرمایه دست یافته است.

منبع: الی گشت

به "آشنایی با برند های مطرح در صنعت گردشگری جهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برند های مطرح در صنعت گردشگری جهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید