کامران تفتی و اظهاراتش درباره کرونا

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، کامران تفتی درباره سال جدید که در سایه کرونا سپری شد، می گوید: نمی توانم بگویم سال 99 تا به حال خوب بوده است. خدا را شکر بابت نعمت سلامتی. چقدر غمگینم هموطنانم را از دست داده ام و این مریضی دارد به ما ثابت می نماید خدا تنبیهمان نموده است. سعی می کنم این موضوع را هضم کنم و شرایط سختی است. این شرایط حتما پشت سر گذاشته می گردد.

کامران تفتی و اظهاراتش درباره کرونا

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، این بازیگر سینما و تلویزیون درباره مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: ما خیلی ضعیفیم و کم قدرتیم و هیچ سلاح و تکنولوژی ای مقابل این موجود ریز قدرت ندارد.

او اضافه کرد: سعی می کنم این موضوع را هضم کنم و شرایط سختی است. این شرایط حتما پشت سر گذاشته می گردد. در اکوسیستم هم وقتی جنگل های عظیم آتش می گیرند، از زیر خاکسترها دوباره جوانه می زند. ما هم این شرایط را قطعا پشت سر خواهیم گذاشت و فکر می کنم بعد از آن انگیزه های بیشتر و شرایط بهتری را تجربه خواهیم کرد.

تفتی در این باره که قول خداوند این است که با هر سختی، آسانی است، اظهار کرد: چیزهای ساده ای بودند که خیلی عظیم بودند، ولی ما آن ها را فراموش نموده بودیم. امیدوارم بعد از این ماجرا لذت زندگی را ببریم و کیفیت زندگی مان بالاتر برود.

او درباره فعالیت های اخیرش نیز گفت: من نمایشی در پردیس شهرزاد داشتم که یک شب اجرا رفت و بعد از این اتفاقات دوباره ادامه پیدا خواهد نمود. سریال نفس گرم به کارگردانی سعید نعمت الله را هم داشتم که متوقف شد.

این بازیگر اضافه کرد: من مجموعه ای به نام چهار چهار چهل و چهار را فراوری نموده ام که یک ترک 23 دقیقه ای موسیقی است که چهار قطعه در قالب یک ترک است و داستان عاشقانه ای را از بمباران حلبچه تا سال 98 روایت می نماید. قرارم با خودم این است که هر سه ماه یک بار چنین ترک های عاشقانه ای فراوری کنم.

کامران تفتی میهمان فرش بنفشه به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان بود که از سوم فروردین هر روز از رادیو ایران به روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کامران تفتی و اظهاراتش درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامران تفتی و اظهاراتش درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید