چرا با خبرنگاران به قبرس سفر کنیم؟

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، چرا با خبرنگاران به قبرس سفر کنیم؟

کم کم فصل تابستان در حال آغاز شدن است و سفر یکی از اولویت ها برای تمام خانواده ها و همینطور جوانان است. اما این که به کجا بخواهیم سفر کنیم خودش می تواند سوالی باشد که کل تابستان بگذرد و جوابی برای آن پیدا نکنید. برای همین ما می خواهیم این بار پیشنهاد کنیم که تور قبرس با خبرنگاران را برای سفرتان انتخاب کنید. سواحل دیدنی با منظره ها سرسبز و بی نظیر در این شهرها به همراه ورزش های آبی هیجان انگیزی که می توانید در آن انجام دهید، هر گردشگری را مجاب می نماید برای دوم هم قبرس را مقصد گردشگری خود بداند. در ادامه بیشتر درباره این 3 مقصد مجذوب کننده گردشگری در کشور قبرس توضیح می دهیم با ما همراه باشید.

چرا با خبرنگاران به قبرس سفر کنیم؟

وبلاگ ماه موزیک بزرگترین و معتبرترین شرکت خدمات مسافرتی در ایران است که تورهای مسافرتی به نقاط مختلف دنیا را با برترین کیفیت برگزار می نماید و تور قبرس وبلاگ ماه موزیک با تنوع بالایی آماده ارائه گشت و گذار در این کشور می باشد. برای خرید تور می توانید به 2 صورت حضوری و یا آنلاین در کمترین زمان ممکن و بسیار راحت در چند دقیقه لذت خرید اینترنتی را تجربه کنید.

تورهای قبرس وبلاگ ماه موزیک نیز شامل تور لارناکا، تور لارناکا+لیماسول، تور لارناکا+آیاناپا می گردد، دلیل این ترکیب شدن شهرها هم نزدیک بودن آن ها است. در تمامی این تورها خیالتان بابت ترانسفر و ویزای کشور قبرس راحت باشد چرا که وبلاگ ماه موزیک برای رفاه حال مسافران خود از قبل فکر این موارد را نموده است؛ بعلاوه تمامی پروازها به سمت قبرس با هواپیمایی ماهان ایر است.

این تورها به مدت 7 شب اقامت در هتل با صبحانه برگزار می گردد که از زمانی که شما به شهرهای کشور قبرس می رسید راهنماهای مطمئن و حرفه ای وبلاگ ماه موزیک به همراه شما در شهرها گشت خواهند زد و جاذبه های دیدنی و تفریحی را به شما نشان خواهند داد. حال می خواهیم به اختصار درباره 3 تور اصلی قبرس وبلاگ ماه موزیک برای شما عزیزان توضیح دهیم.

تور لارناکا وبلاگ ماه موزیک

تور لارناکا وبلاگ ماه موزیک به مدت 7 شب و 8 روز در برگزار می گردد که همانطور که گفتیم با پرواز ماهان ایر و ترانسفر رایگان فرودگاهی همراه است. بعلاوه دارای یک گشت شهری نیم روزی به همراه راهنمای می باشد که در طول سفرتان می توانید از وی بخواهید جای جای این شهر را نشانتان دهد.

در واقع لارناکا یک مقصد گردشگری کامل است که همه گردشگران با همه سلیقه ها را راضی می نماید. هم دوستداران تفریحات ساحلی از امکانات و سواحل زیبای آن لذت می برند و هم علاقه مندان به آثار تاریخی و فرهنگی، از این سفر بی نصیب نمی مانند.

برای گشت و گذار در شهر لارناکای قبرس دو ساحل و یک دریاچه نمک بسیار زیبا را پیشنهاد می کنیم که در طول سفرتان حتما از آن دیدن نمایید در کنار آرامشی که در ساحل این شهر خواهید داشت انواع ورزش های آبی و قایق سواری با هیجان های مخصوص به خودش انتظارتان را می کشد. علاوه بر این ها چند جاذبه تاریخی نظیر صومعه استاورونی، قلعه لارناکا، مسجد خاله سلطان و آرامگاه هلاسلطان را هم حتما در فهرست گردشگریتان در مدت زمانی که در شهر دیدنی و مجذوب کننده لارناکا هستید قرار دهید. به طول کلی با سفر به این شهر در تابستان گرم می توانید برترین خاطره را برای خودتان بسازید.

تور لارناکا + لیماسول وبلاگ ماه موزیک

تور لارناکا+لیماسول هم مانند تور قبلی با پرواز ماهان ایر و همینطور ترانسفر رایگان به مدت 3 شب و 4 روز برگزار می گردد که همراه آن یک گشت شهری نیم روزی در لارناکا و همینطور گشت های مربوط به شهر لیماسول را خواهید داشت. شهر لیماسول بسیار به لارناکا نزدیک و حیف است که بعد از دیدن شهر لارناکا به سمت این لیماسول نروید.

این شهرها در کشور قبرس جزء شهرهای توریستی ساحلی هستند که برای سفر در فصل تابستان برترین گزینه ها می توانند باشند. نکته ای که وقتی به شهر لیماسول رسیدید نباید هرگز فراموش کنید بازدید از صخره آفرودیت است زیرا در افسانه های این شهر آمده است که این صخره با نیروهای الهی سر از آب درآورده و نمادی مقدس در این شهر به شمار می رود. اگر بخواهیم چند جاذبه تاریخی را هم در این شهر نام ببریم عبارت از شهر قدیمی لیماسول، قلعه کلوسی، آماتوس باستان و صومعه مقدس گربه های سنت نیکلاس می گردد. شهر لیماسول دومین شهر توریستی در کشور قبرس است که شما می توانید در یک پکیج از دو شهر بی نظیر بهره ببرید.

تور لارناکا + آیاناپا وبلاگ ماه موزیک

تور لارناکا+آیاناپا هم مانند تورها قبلی با پرواز ماهان ایر و همینطور ترانسفر رایگان به مدت 3 شب و 4 روز برگزار می گردد که همراه آن یک گشت شهری نیم روزی در لارناکا و همینطور گشت های مربوط به شهرآیاناپا را خواهید داشت. هر چقدر از بخواهیم از جاذبه های بی نظیر ساحلی این سه شهر بگوییم باز کم است شاید بگویید که این همه راه بریم که ساحل دیدن کنیم! البته که جاذبه های دیگری در این شهرها از جمله آیاناپا وجود دارند که می توانید با بازدید از آنها از تاریخ و سرگذشت است کشور باخبر شوید اما آرامشی که در سواحل این شهرهای قبرسی وجود دارد را با هیچ نمی توانید مقایسه کنید. تفریحات آبی و هیجان هایی که می توانید در طول قایق سواری یا دیگر فعالیت های ورزشی آبی داشته باشید هر کدام برای خود می توانند خاطره ای دلچسب برای هر ایرانی در تابستانی گرم به شمار بیاید.

حتما در سفرتان به قبرس با تور ترکیبی لارناکا+آیاناپا از سواحل بی نظیر این شهر که شامل ساحل ماکرونیسوس، ساحل گریسین بی، ساحل هاربر و ساحل تکلا می شوند دیدن کنید. دیدنی چشم انداز های بی نظیر درختان نخل و همینطور قایق سواری در این دریاها می تواند برترین تجربه سفریتان را رقم بزند.

کارهایی که باید در سفر به قبرس انجام دهید

  • حتما در این سفر غذاهای بی نظیر قبرسی را امتحان کنید. آشپزی قبرس ترکیبی از آشپزی ترکی و یونانی و شیوه های سنتی آشپزی است. علاوه بر غذاهای اصیل و سنتی در قبرس می توانید انواع غذاهای بین المللی و غذاهایی از اقوام گوناگون را هم پیدا کنید اما توصیه ما این است که فرصت امتحان کردن غذاهای سنتی را از دست ندهید.
  • برای این که هزینه های مربوط به خورد و خوراکتان را کنترل کنید، پیشنهاد می کنیم از رستوران هایی که در نزدیکی ساحل ها هستند بهره ببرید چرا غذاهای دریایی با کیفیت عالی و هزینه مناسب را میل خواهید کرد.
  • شهرهای لارناکا، لیماسول و آیاناپا به نسبت این که جاذبه های دیدنی بی نظیری دارند اما به نسبت کوچک هستند و می توانید بیشتر مقاصد را پیاده طی کنید اما اگر خواستید که با وسایل نقلیه سفر کنید پیشنهاد ما این است که از اتوبوس های این شهر تا جایی که می توانید استفاده نمایید.
  • در قبرس جاذبه های رایگانی وجود دارند که می توانید از آنها بهره ببرید و با این کار هزینه سفر خود را کاهش دهید. مثلا موزه های رایگان یا تورهای پیاده روی رایگان که به وسیله اداره گردشگری این کشور برگزار می گردد حتما از راهنمایتان بخواهید که اطلاعاتش را به شما بدهد.
منبع: الی گشت

به "چرا با خبرنگاران به قبرس سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا با خبرنگاران به قبرس سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید