پارک آبی در قائمشهر احداث می شود

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، سعید میرزایی شامگاه سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران، از احداث مجتمع تفریحی گردشگری تلار خبرداد و گفت: طرح اولیه این پروژه توسط اعضای شورا به تصویب رسید و برای عقد قرارداد نهایی با سرمایه گذار، تنظیم شده است.

پارک آبی در قائمشهر احداث می شود

رئیس شورای اسلامی قائم شهر ادامه داد: این پروژه شامل دو مجموعه متصل به هم است که بخش تجاری آن در کنار جاده اصلی بابل به قائم شهر و از داخل به شهربازی متصل می شود.

وی همچنین از ساخت پارک آبی در این مجموعه خبر داد و اضافه نمود: این پروژه در ورودی پارک جنگلی تلار در فضای سرپوشیده به وسعت 5 هزار مترمربع طراحی شده که جدیدترین امکانات روز جهان در آن تعبیه شده است.

میرزایی با اشاره به اینکه خدمات پارک جنگلی تلار می تواند مسافران و گردشگران نوار ساحلی استان را شامل شود، بیان کرد: رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارک بازی بچه ها ازجمله این خدمات است که در مجاورت محور اصلی ورودی ساخته خواهد شد.

رئیس شورای شهر قائم شهر بیان کرد: مجتمع ورزشی پارک تلار در دو بخش روباز و سرپوشیده طراحی شده که بخش سرپوشیده آن شامل یک سالن ورزشی چندمنظوره خواهد بود.

وی در خصوص بخش تفریحی این پارک توضیح داد: در جنوب این سایت ورودی و پارکینگ مجزا طراحی شده که شامل دو بخش هتلینگ و سالن های پذیرایی و همایش هاست.

یادآور می شود مجتمع تجاری، تفریحی و گردشگری تلار با هزینه 43 میلیارد تومان در وسعتی معادل 160 هکتار احدت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پارک آبی در قائمشهر احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک آبی در قائمشهر احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید