واکنش 2 دیپلمات به سالگرد کودتای 28 مرداد ، حمایت از دیکتاتورها از عناصر تکرار شونده سیاست های آمریکا و انگلیس است

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به کودتای 28 مرداد، حمایت از دیکتاتورها را از عناصر تکرار شونده سیاست های آمریکا و انگلیس دانست.

واکنش 2 دیپلمات به سالگرد کودتای 28 مرداد ، حمایت از دیکتاتورها از عناصر تکرار شونده سیاست های آمریکا و انگلیس است

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران همزمان با سالگرد کودتای 28 مرداد 1332 در پیغامی در شبکه اجتماعی ایکس یادآور شد که مداخله در امور داخلی سایر کشورها و ایجاد آشوب همیشه از سیاست های آمریکا و انگلیس بوده است.

کنعانی در پیغام خود نوشت: 70 سال پیش، یک دولت ملی در ایران با کودتای مورد حمایت آمریکا و انگلیس سرنگون شد.

حمایت از دیکتاتورها، مداخله در امور داخلی کشورها، سرکوب جنبش های آزادیخواهانه و سازماندهی کودتاها از عناصر تکرارشونده سیاست های آمریکا و انگلیس هستند.

بعلاوه نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل متحد نیز در سالروز کودتای 28 مرداد در پیغامی در ایکس (توییتر سابق) نوشت: 70 سال از زمانی که آمریکا و انگلیس علیه دولت منتخب دموکراتیک ایران کودتا کردند می گذرد. وقت آن است که آنها با عواقب اعمال خود روبه رو شوند. اجازه دهید نفاق آنها را برملا کنیم تا از دخالت در امور ملل دیگران دست بردارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش 2 دیپلمات به سالگرد کودتای 28 مرداد ، حمایت از دیکتاتورها از عناصر تکرار شونده سیاست های آمریکا و انگلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش 2 دیپلمات به سالگرد کودتای 28 مرداد ، حمایت از دیکتاتورها از عناصر تکرار شونده سیاست های آمریکا و انگلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید